loading
در حال بررسی درخواست شما
چمبرلین می خواهد پا در جای پای والکات بگذارد !
چمبرلین می خواهد پا در جای پای والکات بگذارد !

چمبرلین می خواهد پا در جای پای والکات بگذارد !



جوان سابق تیم ساوتهمپتون که روز دوشنبه وارد سن 18 سالگی می شود در هفته ای که گذشت با قراردادی با ارزش 15 میلیون پوند به جمع توپچی ها پیوست و مشتاقانه آماده است تا خود را اثبات کند .

 تئو والکات هافبک جناحی آرسنال نیز در سال 2006 و در دوره ای که تقریبا نوجوان بود از سنت [ ورزشگاه ساوتهمپتون ] به ورزشگاه آرسنال نقل مکان کرد و توانست با حضور در آرسنال پا در رقابت های بین المللی بگذارد [ حضور در تیم ملی ]

 اکسلاید چمرلین هم امیدوار است تا بتواند این موفقیت هم تیمی خود را تکرار کند .

 وی در مصاحبه ای با دیلی استار عنوان کرد :

 " من تئو والکات را دیدم که با ترک ساوتهمپتون و پیوستن به آرسنال راه خوبی را پیش گرفته ، این مرا تشویق کرد و واقعا برایم دلگرم کننده بود . او بازیکن بزرگی است. "

 " می خواهم مثل او باشم ، به تیم ملی دعوت شوم ، گلزنی کنم و بهترین عملکرد را در آرسنال داشته باشم . با دیدن وضعیت و موفقیت والکات اعتماد به نفس بیشتری پیدا کردم و توانستم راحت تر تصمیم بگیرم. "

 وی که بازی برای تیم ملی انگلیس را در رده های زیر 19 و زیر 21 سال تجربه کرده است اعتقاد دارد جوانان انگلیس از پتانسیل زیادی برخوردارند .

 او در صحبت هایی با سان اضافه کرد :

 " من تجربه ی بازی برای تیم ملی انگلیس را دوست دارم و واقعا دیدن بهترین بازیکن های کشور در این سن و سال فوق العاده است ! "

 " من با بازیکنانی همراه بودم که در تیم های لیگ برتری بازی می کردند و این مسئله در نوع تمرینات آن ها نیز مشخص بود. "

 " بازیکنان بیشتر در رابطه با اصولی بازی کردن فوتبال و مهارت های بازی با توپ آموزش می بینند و شما در آینده شاهد حضور بازیکنانی جوان در تیم ملی هستید که به این روش آموزش دیده اند. "

 " این موارد باید در شرایط قرار گرفتن در یک مسابقه عملی باشد و کسب این تجربه برای جوانان مهمترین کار است. "

 با اینکه اکسلاید چمبرلین مشتاق است در رده ی ملی به میدان برود اما بیان می کند که در حال حاضر مهمترین کار او این است که بهترین بازی هایش را برای آرسنال انجام دهد و امیدوار است بتواند به شش سال بی جامی این تیم پایان دهد .

 " من برای این به این جا آمده ام تا به موفقیت برسم و تا جایی که می توانم جام کسب کنم . اعتقاد دارم که می توانم این کار را عملی کنم. "

 " تیم واقعا از بازیکنان و مهره های با استعداد و خوبی شکل گرفته همچنین توانایی رسیدن به موفقیت در تیم وجود دارد . من واقعا نمی توانم درباره ی فصل گذشته توضیح دهم و قدرت تشخیص این را ندارم که چیزی اشتباه بوده یا نه ؟ "

 " روشی که در این تیم دیده ام ، نوع فوتبال زیبایی که بازی می کنند و زیر ساخت های باشگاه بسیار منظم و دقیق است و ما فقط منتظر این باشیم که [ کسب جام ] اتفاق بیفتد . نظر من این است. "


نویسنده و ترجمه : مرتضی لاجوردی

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۵/۱۹
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : sky sports
بازدید: ۷۲۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰