loading
در حال بررسی درخواست شما
قیمت فابرگاس بیش از این بود
قیمت فابرگاس بیش از این بود

قیمت فابرگاس بیش از این بود



کاپیتان سابق توپچی ها با مبلغی حدود 35 میلیون پوند به بارسلونا پیوست و ونگر می گوید باشگاه تمام سعی خود را کرد تا فابرگاس را با مبلغ بیشتری به فروش برساند ولی فابرگاس علاقه ای به امضای قرارداد با تیمی به جز بارسا نداشت و همین باعث افت قیمت او شد.

ونگر در این مورد گفت:

"اگر او در بازار بود از هر باشگاه دیگری می توانستیم پول بیشتری دریافت کنیم ولی ما می خواستیم مبلغ مناسبی دریافت کنیم، این وظیفه من است.

شما نمی توانید برای اینکه یک معامله هر چه زودتر انجام شود بگویید او را بردارید و هر چه قدر می خواهید پرداخت کنید، شما باید برای گرفتن حق خود مبارزه کنید.

اگر سسک در لیست فروش بود و شما مزایده ای بین تیمهای رئال و چلسی و منچستر سیتی برگزار می کردید قطعا پول بیشتری نصیبتان می شد اما او فقط می خواست به بارسلونا برود.

ما حتی سعی بر تحریک دیگر تیم ها برای پیشنهاد دادن به وی نداشتیم چون ما نمی خواستیم بازیکن خود را بفروشیم، خواست ما نگه داشتن بازیکن بود."

فابرگاس در کنفرانس خبری امروز خود از ونگر تعریف کرد و ونگر هم در این مورد گفت:

"سسک هشت سال برای ما بازی کرد و هر روز کار کردن با او خوشایند بود.

تماشا کردن او در حالی که هر روز فوتبال بازی می کرد لذت بخش بود و من مطمئنم برای شما نیز دیدن بازی او لذت بخش بوده است، خوب این بخشی از زندگی است. شاید او روزی به باشگاه بازگردد. شما هرگز نمی دانید."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۵/۲۵
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹۴۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰