loading
در حال بررسی درخواست شما
ولا هم تمدید کرد!
ولا هم تمدید کرد!

ولا هم تمدید کرد!

کارلوس آلبرتو ولا ، مهاجم 20 ساله ی آرسنال عصر امروز با این باشگاه لندنی بر سر امضای قرار داد جدید به تفاوق رسید. این مهاجم خوش آتیه که با بازی های خوب و چیپ های خیره کننده اش در جام اتحادیه ی فصل پیش نزد هواداران مطرح شد، با توجه به مصدومیت ونپرسی امیدوار است تا فرصت بیشتری برای خود نمایی در تیم اصلی داشته باشد.
ولا در تیم ملی مکزیک جزو ارکان اصلی به حساب می آید و تا به حال در 19 بازی 6 گل نیز برای تیم کشورش به ثمر رسانده است.
آرسن ونگر در مورد امضای قرار داد جدید با ولا می گوید:" خوشحالیم که کارلوس قراردادش را تمدید کرد. او بازیکن بسیار با استعدادی است و ما نیز بارها و بارها این را مشاهده کرده ایم.
به خاطر داشته باشیم که او تنها 20 سال دارد بنابراین چیزهایی بیشتری از او خواهیم دید. زمان زیادی را صرف کارلوس کرده ایم. 2 سال او را به اسپانیا فرستادیم تا تجربه کسب کند و هم اکنون نیز با ماست. هر روز سخت با او کار می کنیم و او نیز بازیکن بسیار با نشاطی است.  می خواهیم برای سالیان متمادی گلزنی های کارلوس را برای باشگاه نظاره کنیم."
خود ولا نیز در اینباره می گوید:" بسیار خوشحالم و مشتاقم تا سال های زیادی را با آرسنال بگذرانم. می خواهم سخت تلاش کنم و به این باشگاه کمک کنم تا جام پیروز شود. می خواهم مدت زیادی را در اینجا بمانم و این مسولیت بزرگی است. به تلاش خودم ادامه خواهم داد تا به رئیس و هواداران نشان دهم چرا اینجا هستم!"
ولا یازدهمین بازیکنی است که از پایان فصل پیش تا به حال با آرسنال تمدید کرده است. دیگر بازیکنانی که با باشگاه قرار داد جدید امضا کرده اند عبارتند از : ادواردو، وات،فابیانسکی،سانگ،والکات،ونپرسی،بنتنر،دنیلسون،رمسی و ویلشر.


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۹/۱۹
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۴۳۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰