loading
در حال بررسی درخواست شما
زمانی برای قدرت گرفتن
زمانی برای قدرت گرفتن

زمانی برای قدرت گرفتن



وضعیت این روز های آرسنال به قدری پیچیده و عجیب پیگیری می شود که تیتر اکثر صحبت های کارشناسان در این رابطه است .
مهم ترین نکته برای آرسنال بازی چهار شنبه شب و سرنوشت ساز این تیم برابر اودینزه است . این بازی مشخص کننده حضور و یا عدم حضور آرسنال در دور اصلی لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود و این مسئله باعث اهمیت بسیار زیادی برای باشگاه آرسنال و ادامه روندش در این فصل و همچنین تاثیر زیاد آن بر روی فعالیت احتمالی باشگاه در نقل و انتقالات در روز های باقی مانده است .
در سوی دیگر تقویم بسیار دشوار این تیم در لیگ برتر باعث شده تا آرسنال بالافاصله بعد از این دیدار و با رقم خوردن هر نتیجه ممکن تمرکز خود را برای یک  بازی بسیار سخت در اولدترافورد آماده کند و نکته قابل اهمیت دیگر در دسترس نبودن تعداد بازیکنان زیادی این تیم به دلیل محرومیت و مصدومیت است .
البته در سوی دیگر حضور برخی از بازیکنان مصدوم و بازگشت آن ها می تواند نقطه مثبتی برای این بازی باشد اما عدم حضور بازیکنان میانی تیم مانند الکس سانگ و امانوئل فریمپونگ به دلیل محرومیت و در سوی دیگر وضعیت نامشخص جک ویلشر باعث ایجاد دلهره در بخش دفاعی تیم شده است.
مصدومیت لوران کوشلنی در بازی برابر لیورپول و در پی آن غیبت دیگر مدافعین تیم نیز نکته مهمی برای ماه دشوار آگوست آرسنال است .
اما کم تر از ده روز دیگر به پایان نقل و انتقالات باقی مانده و بی شک آرسنال با تمام کم کاری ها تا به این لحظه باید تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت و برطرف کردن نقاط ضعف اصلی تیم انجام دهد . خروج فابرگاس در برهه زمانی نا مناسب و نامشخص بودن وضعیت سمیر نصری باعث ایجاد خلا بزرگی در میانه زمین آرسنال شده و آیا آرسن ونگر برای این روز های باقی مانده به فکر ایجاد ترکیب مناسبی برای ادامه فصل خواهند بود . هر چند ناتوانی در کسب نتیجه در بازی منچستر نیز می تواند در همین ایتدای فصل آرسنال را تا حدود زیادی از دیگر رقبایش عقب بیندازد .
اما استیوارت رابسون نیز عقیده دارد این زمان , زمانی است تا آرسنال سریعا خود را تقویت کند و در روز های باقی مانده بتواند به ترکیب مورد نظرش برسد .
هافبک اسبق توپچی ها که این روز ها به مانند بسیاری از فوتبالیست های انگلستان در شبکه های مختلف به آنالیز بازی ها می پردازد در مصاحبه به اسکای اسپورت درباره وضعیت تیم محبوبش صحبت کرد .
وی باور دارد آرسن ونگر باید سریعا برای نقاط ضعف تیمش برنامه بچیند و همچنین برنامه خرید چند چهره جدید را نیز مطرح می کند .
وی در اینباره گفت :

" مردم بسیاری درباره مربی گری و کنترل کنونی وی در باشگاه در دو یا سه سال اخیر ناراضی هستند .
او کار های خوب بسیاری برای آرسنال انجام داده است و من مطمئن هستم او پول درستی برای استایل درستی از بازیکنان خرج خواهد کرد و من مطمئن خواهم بود با نگرش و روحیه درست به سمت ساختن آن خواهد رفت و پس از آ« آرسنال می تواند امسال فصل خوبی داشته باشد .
البته او زیر کمی فشار است چرا که هواداران خوشحال نیستند و همیشه وقتی هواداران کمی ناراحت باشند مربی زیر فشار قرار خواهد گرفت .
او با این مسئله کنار خواهد آمد و همینطور با راهی که وی با رسانه ها در ان قرار دارد و راهی که وی در آن در حال حرکت است  . برخی از بازیکنان وی در برخی مواقع ناپایداری هایی نشان می دهند .
اما او مربی بسیار خوبی است و من اطمینان دارم که خواهد ماند و برای شغلی خوب برای آرسنال کار خواهد کرد .  "

اما در دسترس نبودن بازیکنانی مثل جروینیو و الکس سانگ و امانولئ فریمپونگ و در سوی دیگر نبود بازیکنانی مثل جک ویلشر , لوران کوشلنی , گیبز و روسیچکی تاثیر زیادی بر ترکیب آرسنال می گذارد .
رابسون می گوید ونگر باید زود تر در تابستان به این سمت می رفت اما او احساس می کند که آرسنال می تواند در چهار تیم برتر امسال لیگ قرار داشته باشد , اگر در روز های باقی مانده ترکیب را تقویت کنند .

" شاید خرید های پیش رو باید کمی زودتر انجام می شد  . قبل از شروع پیش فصل تا وی بتواند با ترکیب با آن ها کار کند .
حالا زمان سختی است . او نیاز دارد تا ترکیب را در سراسر نقاطش تقویت کند .
وقتی آرسنال تیم اصلی و کاملش را در اختیار دارد آن ها به سمت یک تیم بسیار خوب حرکت می کنند . اینجا برخی از بازیکنان بسیار خوب حضور دارند .
اما وقتی مصدومیت ها می آیند و آرسنال مصدومین و محرومین زیادی دارد نیاز دارید تا بازیکنان پشتوانه ای به اندازه خوب داشته باشید تا برای ماندن آرسنال در میان تیم های بالای جدول اطمینان بخش باشند .
در سال های اخیر اینگونه شده که دیگر دیدن آرسنال در بین رده های سوم و یا چهارم باعث نا امیدی شده و هواداران حالا از تیم قهرمانی می خواهند .
حالا من فکر می کنم هواداران باید فقط از بودن در بین چهار تیم اول خوشحالی کنند . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۵/۳۱
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : sky sports
بازدید: ۹۵۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰