loading
در حال بررسی درخواست شما
جوانان تيم بايد دوباره شروع كنند
جوانان تيم بايد دوباره شروع كنند

جوانان تيم بايد دوباره شروع كنند



مدافع 19 ساله اولين حضورش در ليگ برتر را درمقابل ليورپول تجربه كرد و با مصدوميت چند تن از افراد اصلي تيم به نظر او در ايتاليا [ در مقابل اودينزه ] نيز جزئي از تركيب اصلي آرسنال خواهد بود .

 امانوئل فريمپونگ و ايگناسي ميكل كه هر دو 19 سال دارند به همراه هنري لانسبوري روز شنبه جزء بازيكنان كم تجربه و جوان حاضر در امارات بودند .

 جنكينسون اذعان مي كند اين ضروري است كه جوانان تيم به عنوان يك توپچي به كسب سهميه ليگ قهرمانان اروپا نگاه مي كنند و شكي نيست كه آن ها براي بازي كردن آماد هستند .

 وي در رابطه با اين موضوع گفت :

 " به غير از من ، جوانان بسياري در تركيب تيم حاضر هستند . اين موضوع بي دليل نيست زيرا ، مردم ما را باور دارند ! ما مي خواهيم به درجات بالاتر برسيم و به اين خاطر مسئوليت هاي مربوط به تيم را به بهترين نحو انجام خواهيم داد. "

 " مشخص است كه تركيب تيم كشيده و گسترده شده اما كساني كه به عنوان جانشين [ در مقابل ليورپول ] به ميدان رفتند ، بازي خوبي ارائه دادند . به نظر من تا اين حد شكايت و انتقاد از تيم درست نيست ! "

 " اين فراز و نشيب ها جزئي از فوتبال است . ما در مقابل اودينزه بسيار خوب خواهيم بود زيرا روشمان در مقابل ليورپول را تكرار نخواهيم كرد . در آخر اين بسيار ساده است كه [ در اين دوره ي زماني ] دوباره به مسير عادي خود بازگرديم و حتما مي توانيم دوباره شروع كنيم. "


نویسنده و مترجم : مرتضی لاجوردی

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۵/۳۱
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۳۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰