loading
در حال بررسی درخواست شما
خط هافبک تقویت خواهد شد
خط هافبک تقویت خواهد شد

خط هافبک تقویت خواهد شد



ساعاتی پیش سمیر نصری نیز به طور رسمی به تیم منچستر سیتی پیوست تا با توجه به جدایی سس فابرگاس خط هافبک آرسنال با خلا بسیار بزرگ همراه شود .
آرسنال باید در طی روز های باقی مانده به پایان نقل و انتقالات تمام سعی خود را برای بهبود وضعیتش در فصل جاری انجام دهد .
آرسن ونگر نیز در سر دارد تا بتواند خلا جدایی سس فابرگاس و سمیر نصری را پر کند .
این روز ها صحبت های بسیاری مبنی بر پیشنهاد 26 میلیون پوندی تیم آرسنال برای هافبک خوش استیل لیل فرانسه , ادن هازارد به گوش می رسد اما مدیران این تیم به سختی در تلاشند تا بتوانند وی را حفظ کنند . در صورت وقوع این انتقال این هافبک 20 ساله می تواند رکورد نقل و انتقالات باشگاه آرسنال را بشکند .
آرسن ونگر که در حال حاضر در ایتالیا به سر می برد در ابتدا باید تمرکز خود را برای صعود تیم به لیگ قهرمانان معطوف کرده و در ادامه سریعا تلاشش را در روز های اندک باقی مانده در نقل و انتقالات خرج کند .
وی در اینباره گفت :

" چیزی که در حال حاضر در سر ماست این است که یتوانیم فردا به مرحله اصلی لیگ قهرمانان صعود کنیم و این کار را فقط می توانیم با بازیکنانی که در حال حاضر در تیم داریم انجام دهیم .
آن ها به اندازه کافی برای انجام این مسئولیت خوب هستند و بعد از آن باید ببینیم چه کاری می توانیم انجام دهیم . ما بسیار سخت در نقل و انتقالات کار خواهیم کرد .
ما الکس چمبرلین را در ذهن داریم و شما خواهید دید که او چه بازیکن بزرگی است . جروینیو نیز بازیکن بزرگی برای باشگاه است اما می خواهیم به آیده آل بهترین برسیم . ما در حال حاضر در خط هافبک کم تعدادیم و این نقطه ای است که می خواهیم خود را تقویت کنیم . "

خروج نصری و فابرگاس همزمان با شروع سخت فصل برای آرسنال است اما ونگر باور دارد که بقیه ترکیب تیمش می تواند از اتفاقات اخیر بیرون بیایند و به نتیجه درستی در ایتالیا دست یابند .

" همیشه نگرانی هایی درباره اینکه بازیکنان می توانند تاثیر گذار باشند یا نه وجود دارد اما اینجا هیچ عذر و بهانه ای وجود ندارد .
شما همیشه درباره نتایجی که تیم ممکن است به دست آورد نگران هستید . این می تواند یک نظریه مثبت نیز باشند . اگر شما روحیه قوی داشته باشد می تواند باعث ثدرت و استحکام بیشتر شما شود . این با قبول شرایط برای مبارزه بیشتر به وجود می آید .
این حال آیده الی است که از بازیکنانی با روحیه ذهنی قدرتمند می خواهید . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۱
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۱۶۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰