loading
در حال بررسی درخواست شما
بازی بزرگی برای ما بود
بازی بزرگی برای ما بود

بازی بزرگی برای ما بود




در مورد آسودگی پس از صعود به دور گروهی لیگ قهرمانان...
بله، البته. چون این بازی بزرگی برای ما بود. من دیروز در کنفرانس مطبوعاتی این را درک کردم و در این مورد قانع شدم. ما در یک مسیر خیلی مثبت واکنش نشان دادیم حتی پس از اینکه 1-0 عقب افتادیم. تسلط خود بر بازی را حفظ کردیم و فوتبالی که میخواستیم را بازی کردیم.

در مورد عملکرد ژروینیو...
او همواره خطرناک بود. دیروز به شما گفتم، قبلا هم بارها گفته ام که او بازیکن بزرگی برای ما خواهد بود. بعضی مواقع کیفیت یک بازیکن با مبلغ ترانسفر او ارتباط دارد ولی همیشه اینگونه نیست.

در مورد مهار پنالتی توسط شژنی...
آن نکته کلیدی بازی بود چون ما 1-1 بودیم. می توانستید ببینید که آن پنالتی از نظر روانی روی آنها تاثیر گذاشت ولی بعد از دست رفتن پنالتی آنها همان تیم سابق نبودند.

در مورد اینکه چگونه این نتیجه فشار ها را کم می کند...
البته، این را احساس میکنم، چون ما تحت فشار بودیم.قابل درک است اینکه اگر در لیگ قهرمانان بازی نکنیم و با توجه بازیکنانی که از دست داده ایم فشار می توانست بیشتر شود. از شروع فصل من احساسی قوی در مورد اعتقادی که در تیم وجود دارد دارم. ما بازی نیوکاسل را نبردیم اما ما ده نفره بازی می کردیم. بازی لیورپول را ده نفره واگذار کردیم و من مطمئنم اگر یازده نفره باقی می ماندیم آن بازی را نمی باختیم. در مجموع روحیه و اعتقادی قوی در تیم وجود دارد.

در مورد اهمیت برد...
امروز مهم بود چون ما تحت فشار بودیم پس اهمیت داشت که آرامش داشته باشیم ، کار خودمان را بکنیم و هیچ کار احمقانه ای انجام ندهیم.

در مورد انتقادات اخیر...
ما در جامعه ای زندگی می کنیم که هر کسی راجع به هر چیزی نظری دارد. من مانند یک خلبانی هستم که 30 سال است با هواپیما پرواز میکنم و باید قبول کنم شخصی به داخل کابین بیاید و فکر کند می تواند بهتر از من هواپیما را براند. اما این بخشی از کار ماست و باید آن را بپذیریم.تنها چیزی که دوست دارم بگویم این است که در مجموع باشگاه در شرایط قدرتمندی قرار دارد. امشب برای چهاردهمین سال متوالی در چمپیونز لیگ بازی می کنیم. یک استادیوم جدید داریم، یک زمین تمرین فوق العاده، یک وضعیت مالی عالی و یک تیم بسیار قدرتمند. بعضی مواقع باید از انتقادات فاصله بگیرید.

در مورد آوردن توماس روسیسکی به زمین...
احساس کردم ما تیمی بودیم که حمله می کردیم و اودینزه روی ضد حمله کار می کرد. کمبود خلاقیت را در میانه زمین حس کردم و ما نیاز به خلاقیت بیشتری در میانه میدان داشتیم. توماس تاثیر زیادی در نیمه دوم داشت.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۳
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۰۹۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰