loading
در حال بررسی درخواست شما
سس خوشحال از صعود توپچیها
سس خوشحال از صعود توپچیها

سس خوشحال از صعود توپچیها


سس که خود را همراه با بارسلونا برای دیدار برابر پورتو در سوپر جام اروپا آماده میکند در مصاحبه پیش از این دیدار اعلام کرد در بازی دیشب تیمهای آرسنال و اودینزه، پس از اولین گل تیم ایتالیایی و پنالتی گرفته شده برای این تیم به سختی توانسته بر اعصاب خود مسلط باشد.
میاندار 24 ساله بارسا همچنین در طول مصاحبه از عبارت "ما" برای توصیف آرسنال استفاده میکرد:"بازی را نگاه کردم و البته زمانی که آنها (اودینزه) به گل رسیدند و صاحب پنالتی شدند کمی ترسیدم.
"ولی فکر میکنم زمانی که روی پنالتی دروازه را بسته نگه داشتیم بازی برای ما راحت تر دنبال شد و فکر میکنم که بسیار خوب بازی کردیم.
"من برای آرسنال و هوادارانشان بسیار خوشحالم زیرا آنها شایسته حضور در لیگ قهرمانان هستند.
"این یک حرکت رو به جلو برای باشگاه و بازیکنان است زیرا فصل بسیار سختی است و من مطمئنم آنها از این پیروزی اعتماد به نفس زیادی برای ادامه راه پیدا خواهند کرد."
فابرگاس صحبت هایش را در مورد ضعف جو حاکم بر امارات که توسط سمیر نزری مطرح شده بود را اینگونه ادامه داد:"من فکر میکنم شما باید از هوادارانی این سوال را بپرسید که هر سال برای بلیط های فصلی پول میدهند.
"من هرگز مانند زمانی که در هایبوری بودیم در هیچ ورزشگاه دیگری در جهان احساس حضور در خانه نکردم، ولی من تصمیم گیرنده نبودم، این تصمیم باشگاه بود و این همان چیزی بود که در آن برهه زمانی باشگاه در پی آن بود.
"هایبوری یک چیز ویژه بود که فکر نمیکنم دیگر تکرار شود، ولی ما باید...آرسنال باید حالا امارات را تبدیل به خانه خود کند و ویترین افتخاراتی دیگر بسازد تا همه چیز دوباره از ابتدا شروع شود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۴
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : sky sports
بازدید: ۹۴۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰