loading
در حال بررسی درخواست شما
جروینیو از رفتن نصری ناراحت است
جروینیو از رفتن نصری ناراحت است

جروینیو از رفتن نصری ناراحت است

جروینیو بازیکن جدید آرسنال اعلام کرد که قبل از پیوستن به آرسنال با سمیر نصری صحبت کرده و اور نقش بسزایی در توپچی شدن وی داشته است.
اما خروج سمیر نصری با 24 میلیون پوند به منچستر سیتی و رفتن فابرگاس به بارسلونا موجب ناراحتی جروینیو شده.

" سمیر قول داده بود که در آرسنال بماند اما سپس تصمیمش عوض شد. آنها ارسنال را برای چالشی دیگر ترک کرند ولی من میخواستم برای بازی در کنارشان شانسی داشته باشم. این آرسنالی متفاوت است، آرسنالی بدون سسک و سمیر، اما حالا ما باید همه چیز را فراموش کرده و فقط به آینده فکر کنیم."

همچنین جروینیو در مورد شایعاتی که پیرامون ادن هازارد وجود دارد گفت : " من درباره ی ادن هازارد با آرسن ونگر صحبتی نداشتم، او دوست من در لیل بود و اگه ارسنال بتواند هازارد را جذب کند من خوشحال خواهم شد."

" ونگر لحظات سختی را داشته و در هر بازی فشار زیادی را متحمل میشود اما مربی ما یکی از بهترین هاست و من مطمئنم او برای این مشکلات راه حل مناسبی پیدا خواهد کرد."

" من مشکل زیادی برای هماهنگ شدن با لیگ برتر ندارم، لیگ برتر سطح و سبک متفاوتی نسبت به فرانسه دارد ولی مطمئنم به زودی عملکردی بهتر از آنچه که در فرانسه داشتم در اینجا ارائه خواهم داد. مشکل آرسنال گلزنی هست، ما موقعیت های بسیاری را خلق میکنیم که تبدیل به گل نمیشود."

 

نویسنده و مترجم : کاظم دانش

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۶
به قلم علی عابدی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : mirror
بازدید: ۸۴۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰