loading
در حال بررسی درخواست شما
پیشنهاد 40 میلیونی یورویی آرسنال برای گوتزه رد شد !
پیشنهاد 40 میلیونی یورویی آرسنال برای گوتزه رد شد !

پیشنهاد ۴۰ میلیونی یورویی آرسنال برای گوتزه رد شد !



آرسنال پس از رد پیشنهاد 40 میلیونی یورویی برای گوتزه توسط بورسیا دورتموند بار دیگر در انتقال بازیکن به تیم ناکام ماند .

آرسن ونگر سرمربی آرسنال پس از فروش سمیر نصری و سس فابرگاس قول داده تا بازیکنانی دیگر به تیم اضافه کند . وی در یکی دیگر از تکاپو های خود نیز با شکست در انتقال بازیکن مواجه شد و رد پیشنهاد 40 میلیون یورویی آرسنال برای ماریو گوتزه هافبک نوزده ساله و آینده دار دورتموند او را بیش از پیش نا امید کرده . ماریو گوتزه سال گذشته توانسته بود با تیم دورتموند قهرمانی بوندسلیگا را بدست آورد .

نوری شاهین نیز یکی از بازیکنان ستاره ی دورتموند بود که این تابستان به رئال پیوست و حالا بورسیا دورتموند که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا نیز یکی از رقبای آرسنال است نمی خواهد ستاره های بیشتری سیگنال ایدونا پارک را ترک کنند . یکی از مدیران دورتموند نیز به طعنه گفته که دورتموند گوتزه را تا پایان قراردادش در سال 2014 به هیچ تیمی نخواهد فروخت حتی تیم هایی که صاحب حوزه های نفت و میلیارد ها یورو پول باشند !

به هر حال از پاسخ دورتموند مشخص است که کاملا به حفظ گوتزه تاکید دارند و حتی این پیشنهاد که از نظر مالی بسیار مناسب بوده نیز روی تصمیم باشگاه برای حفظ این جوان آلمانی تاثیری نگذاشته است .


// مشخص نیست این پیشنهاد چه زمانی توسط آرسنال ارائه شده ولی به نظر رد پیشنهاد مربوط به هفته ی گذشته است که به تازگی اخبار آن پخش شده است .

نویسنده : مرتضی لاجوردی

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۸
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : sky sports
بازدید: ۱,۶۵۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰