loading
در حال بررسی درخواست شما
اولین مصاحبه با سانتوس ...
اولین مصاحبه با سانتوس ...

اولین مصاحبه با سانتوس ...

آندره سانتوس مدافع چپ برزیلی که چهارشنبه به آرسنال پیوست حالا جلوی دوربین های سایت رسمی قرار گرفته و برای اولین بار برای هواداران آرسنال صحبت می کند .

این مدافع ملی پوش برزیلی ششمین خرید آرسن ونگر در این تابستان بود که با قراردادی طولانی مدت از یکی از تیم های بزرگ ترکیه یعنی فنرباغچه به جمع توپچی ها پیوست .

پس از تکمیل قرارداد سانتوس در مورد اینکه چه مسائلی باعث جذب شدن او به آرسنال شده و در مورد اینکه می خواهد پا در جای پای بازیکن بریزیلی اخیر آرسنال یعنی : گیلبرتو سیلوا ، ادو ، سیلوینیو و دنیلسون بگذارد تا خود را با فوتبال انگلیس سازگارتر کند صحبت کرده است .

صحبت های وی را در ادامه خواهید خواند :

" از پیوستنم به آرسنال بسیار خرسندم . همیشه آرزو داشتم که در یک تیم اروپایی بازی کنم و اکنون به این آرزو دستیابی پیدا کردم و خوشحالم که در این تیم حضور دارم. "

" هر بازیکن برزیلی که در این تیم بوده با شگفتی این تیم را تحسین کرده و اکنون من از اینکه جزئی از خانواده ی آرسنال هستم خوشحالم. "

" همیشه پیوستن به یک باشگاه جدید ریسکی بزرگ است . هوادارن انتظارات زیادی دارند و من امیدوارم بتوانم راهی به قلب و ذهن بازیکنان ، هواداران و هر کسی که مربوط به آرسنال است پیدا کنم. "

" این هدف اصلی من در باشگاه است . در فنرباغچه در میان هوادارن بسیار محبوب بودم و حالا امیدوارم اینجا نیز همان اتفاق رخ دهد. "

" هدف من برای آمدن به اینجا کسب قهرمانی است . همه ی تلاشم را برای رسیدن به موفقیت و این هدف انجام می دهم . من از انجام دادن هیچ کاری برای این تیم دریغ نمی کنم. "




نویسنده : لاجوردی


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۱۰
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۶۰۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰