loading
در حال بررسی درخواست شما
آرتتا در انتظار لیگ قهرمانان
آرتتا در انتظار لیگ قهرمانان

آرتتا در انتظار لیگ قهرمانان


مایکل آرتتا تایید کرد که حضور آرسنال در لیگ قهرمانان باعث شد که اورتون را ترک کند.

این بازیکن اسپانیایی در آخرین لحظات روز پایانی نقل و انتقالات با مبلغی بالا به آرسنال پیوست. اگرچه جدایی از اورتون آن هم پس از 6 سال برای او سخت بوده اما وی معتقد است انتخاب درستی در حرفه ی خود داشته و نمیتوانسته بازی در سطحی بالاتر را رد کند.

آرتتا در مصاحبه با
Sky Sports News HD از دلایل خود برای ترک گودیسون پارک صحبت کرد.

"ما از چندین روز قبل از علاقه ی شدید آرسنال به من مطلع شده بودیم، اما همه چیز در روز آخر یا بهتر بگم در دقیقه ی آخر ."

" این درست که من با دیوید مویس مذاکره داشتم و ما 5 دقیقه با یکدیگر صحبت کردیم.من به او گفتم که بهترین فرصت برای من است. فرصتی که میتوانم در لیگ قهرمانان بازی کنم و باشگاه در موقعیتی بود که باید چندین بازیکن خود را میفروخت.فکر میکنم این تصمیم برای همه خوب بود."

آرتتا به سرعت اشاره کرد که مجبور به ترک باشگاه نبوده و اورتون باشگاهی فروشنده نیست.

" نه، نه . من نمیخواهم که مردم سرمربی یا رییس باشگاه (آقای بیل کن رایت) را سرزنش کنند. صد در صد مطمئنم که این بهترین راه برای ما بود. بعضی از مردم مخالفند اما من صد در صد مطمئنمک ه این بهترین راه حل برای ما بود. من میدانم که رییس باشگاه عملکرد خوبی داشته و اصلا قصد فروش بازیکنی را نداشت. او یکی از هواداران بزرگ این باشگاه بوده و عمر خود را صرف باشگاه کرده است."

" از اینکه من باشگاه را ترک کردم او ناراحت است و من نیز ناراحتم، اما آنها باید به من اجازه ی خروج می دادند. این بخشی از فوتبال است. مطمئنم که آنها بهترین تصمیم را در قبال من گرفته اند."

آرتتا میخواهد نقش خود را برای آرسنال ایفا کند و معتقد است تحت فشار پرکردن جای خالی سسک فابرگاس نیست و نمیخواهد از بازی فابرگاس تاثیر بگیرد.

" به آرسنال میروم و با تلاش خود به تیم کمک میکنم تا قهرمان شویم. فابرگاس فوق العادست، او یکی از بهترین بازکنان لیگ جزیره بود اما من فقط میخواهم توانایی های خود را به اثبات برسانم و برای تیم موثر باشم."

آرتتا خود را برای بازی در لیگ قهرمانان آماده میکند و میگوید دلش برای لیگ قهرمانان تنگ شده است.

" من با گلاسکو رنجرز و پاریس سنت جرمن شانس حضور در لیگ قهرمانان را داشته ام و میدانم این رقابتها به چه شکل است. شما میخواهید در این مسابقات حضور داشته باشد، مدت زیادیست که در بازیهایی اروپایی حضور نداشتم و حالا که این شانس را پیدا کرده ام نمیتوانم بشتر از این صبر کنم."

همچنین بازی کردن برای آرسنال در لیگ قهرمانان و لیگ برتر میتواند شانس حضور آرتتا در تیم ملی اسپانیا رانیز افزایش دهد.

" من به تیم ملی نزدیک بودم و همیشه این رویا را در سر می پروراندم. آنها جام ها را فتح کرده اند و این فوق العاده است. اول میخواهم کار خود را به خوبی انجام دهم تا ببینم که بعدا چه پیش خواهد آمد."


نویسنده : کاظم دانش

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۱۲
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : sky sports
بازدید: ۱,۰۸۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰