loading
در حال بررسی درخواست شما
 هيچ مشكلي با كاپلو ندارم
 هيچ مشكلي با كاپلو ندارم

هيچ مشكلي با كاپلو ندارم

تئو والکات، ستاره جوان آرسنال، شایعه اختلافش با فابیو کاپلو را رد کرد و اعلام کرد روی بازی فردا شب مقابل ولز تمرکز کرده است. والکات در کتاب زندگی نامه اش از سبک مربی گری کالپو انتقاد کرد و سرمربی ایتالیایی را بی احساس توصیف کرد

. اما ستاره جوان توپچی ها تاکید کرد هیچ اختلافی با مربی سه شیرها ندارد و شایعه برگزاری جلسه حل اختلاف با کاپلو را نیز رد کرد. او در گفتگو با اسکای اسپورت گفت:" من هیچ جلسه حل اختلاف با کاپلو نداشتم. من او را در ایتالیا ملاقات کردم و همه چیز با خنده و شوخی سپری شد. او گفت ترجیح می دهد من یک فوتبالیست باشم تا یک نویسنده و همه به این جمله خندیدیم. او همیشه با من رفتار خوبی دارد. هیچ اختلافی بین ما نیست.


من اصلا احساس نمی کنم او ترسناک است. او یک مربی بسیار فداکار است. او بسیار حرفه ای و البته بسیار راحت است. او به بازیکنانش آزادی می دهد." او همچنین در مورد دیدار فرداشب انگلیس مقابل ولز در ومبلی گفت:" ما می خواهیم ومبلی را به یک قلعه تسخیرناپذیر تبدیل کنیم.


 ما باید نمایش های خارج از خانه مان را در ومبلی تکرار کنیم و من مطمئنم که می توانیم این کار را انجام دهیم. بازی در ومبلی فوق العاده است و رقبا در این ورزشگاه وحشت دارند بنابراین هیچ بهانه ای نخواهیم داشت. مطمئنم که می توانیم به نتیجه ای که می خواهیم برسیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۱۴
به قلم غلامحسین ایمانی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : گل
بازدید: ۷۵۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰