loading
در حال بررسی درخواست شما
فریمپونگ غنا را به انگستان ترجیح داد
فریمپونگ غنا را به انگستان ترجیح داد

فریمپونگ غنا را به انگستان ترجیح داد

او که برای تیم های زیر 16 ساله ها و زیر 17 ساله های انگلستان به میدان رفته و برای تیم زیر 21 ساله ها نیز انتخاب شده بود سرانجام در نشستی که دوشنبه شب با مسئولان ملی غنا صورت گرفته به نظر میرسد تصمیم خود را برای بازی در لباس تیم بزرگسالان غنا گرفته است . این تصمیم قدری برای آرسنال شاید سخت باشد زیرا در دوره ی مسابقات جام ملت های آفریقا او نیز به لیست خارج از دسترسین تیم اضافه میگردد .

نیانتاکی رئیس فدراسیون فوتبال غنا در این باره میگوید " بله ، ما شب گذشته نشستی را داشتیم و او به ما گفت که میخواهد برای غنا بازی کند . ما تمام کاغذ بازی های مورد نیاز را انجام میدهیم و برای فیفا ارسال خواهیم کرد . امیدواریم که تا دو یا سه ماه دیگر همه چیز در مورد او حل گردد "

وی صحبتهای خود را با این جمله به پایان رساند " ما از این موضوع بسیار خوشحالیم زیرا او بازیکن خوبیست . او برای غنا بازی خواهد کرد "

علی رقم بازی برای تیم های پایه و انتخاب شدن برای تیم زیر 21 ساله ها ، امانوئل تصمیم خود را برای بازی در تیم ملی زادگاهش گرفته است و جمله ای در همین ارتباط نیز بر روی توئیتر شخصیش نوشته است " من سهم خود را در عشق به کشورم ایفا کرده ام ، حال باید دید نتیجه چه میشود "

توپچی ها هرکجا که باشی برای تو آرزوی موفقیت میکنند ، هر کجا که بازی کنی. هر چند که ترجیح میدادیم در زمان جام ملت ها در کنار تیم باشی نه در آفریقا !

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۱۶
به قلم کنعان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : justarsenal.com
بازدید: ۷۳۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰