loading
در حال بررسی درخواست شما
میتوانیم به سمت قهرمانی برویم
میتوانیم به سمت قهرمانی برویم

میتوانیم به سمت قهرمانی برویم


میکل که در آخرین ساعات نقل و انتقالات به توپچیها ملحق شد هم اکنون خود را برای دیدار برابر سوآنسی آماده میکند. مصاحبه سایت رسمی با هافیک جدید توپچیها:

میکل، اکنون برای یک هفته است که بازیکن آرسنال هستی، با هم تیمی هایت ملاقات داشتی؟
با تعدادیشان، بیشتر آنها در اردوی تیم های ملیشان هستند ولی با تعدادی از جوانان تمرین کردم و کادر فنی به غیر از مربی که در سفر است. این مدت بسیار مثبت بود.

آیا در ارتباطات شخصی بازیکنی را میشناختی؟
نه، کمی سس را میشناختم چون اسپانیایی بود و مانوئل آلمونیا فقط در حد گفتن سلام در بازیهای رو در رو، ولی نه بیشتر از این.

تمرینات چطور پیش رفت؟
خوب بود. فقط دیروز (دوشنبه) را تمرین کردم، ولی شما میتوانید ببینید که کار با توپ در تمامی تمرینات وجود دارد. سرعت خوبی در تمرینات هست که فکر میکنم که خوب است، بسیار خوب.

آیا این با چیزی که قبلا با آن روش تمرین میکردی تفاوت داشت؟
فکر میکنم در اورتون با مقایسه با اینجا کمی بیشتر میدویدیم، بدون توپ. ولی فقط یک روز گذشته بنابراین گفتنش سخت است. در ماه های آینده جواب دادن به این سول راحت تر خواهد بود.

آیا مشکلی برای حضور در بازی شنبه داری؟
نه، برای بازی آنجا خواهم بود

چه چیزی را با خودت برای این تیم آرسنال به همراه آورده ای؟
امیدوارم خلاقیت را اضافه کنم، 100 درصد تعهد را و انجام کارم تا تیم بهتر عمل کند.

تو به عنوان جایگزینی برای فابرگاس یا نصری دیده میشوی، آیا تو هم اینگونه فکر میکنی؟
نه، دوست ندارم کلمه جایگزین را استفاده کنم. آنها دو بازیکن سطح بالا برای باشگاه بودند و در سالهای اخیر بسیار بسیار خوب کار کردند و حالا ما بازیکنان جدیدی داریم که وارد تیم شده اند تا تلاش کنند و همان اثربخشی را داشته باشند و من مطمئنم که میتوانیم. نمیخواهم که هواداران همان انتظاری که از آنها داشتند را داشته باشند زیرا هر بازیکنی متفاوت است. همچنین ما زمانی را برای کا افتادن نیاز داریم، ولی اطمینان دارم که برای بهتر کردن این تیم تمام تلاشمان را خواهیم کرد.

پست تخصصی تو چیست؟
در اورتون مربی از من میخواست که در هر پستی بازی کنم و قسمت خوب آن این است که از هر قسمتی چیزی یاد میگیرید. زمان زیادی را در چپ بازی کردم، مدت زیادی در پست هافبک تهاجمی بودم و همچنین هافبک دفاعی نیز بازی کرده ام. بستگی دارد که اینجا مربی از من چه چیزی را بخواهد. هنوز فرصتی برای صحبت کردن با او در این مورد را نداشته ایم.

ترکیب جوانی در این تیم وجود دارد، چگونه میتوانی به جوان ها کمک کنی؟
خیلی زود است که بخواهم در این مورد صحبت کنم ولی میدانم که چه ویژِگی هایی دارم و چه کارهایی را انجام داده ام. خوشبختانه مواردی هست که میتوان مطمئن بود که در آنها پیشرفت خواهیم کرد. من میتوانم با آنها صحبت کنم و امیدوارم باشم که به آنها کمک کند.

وضعیت آرسنال را تا اینجای کار چگونه میبینی؟
مسلما این بهترین شروع نبوده است. با نگاه کردن به سایر تیمها، برای مثال منچستر یونایتد و سیتی، هر دوی آنها 9 امیتاز دارند ولی این آغاز کار است. فصلی طولانی با لیگ برتر، لیگ قهرمانان، جام اتحادیه و حذفی در راه است. هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، ولی میخواهیم که پیروزی را از شنبه شروع کنیم و ادامه دهیم. و بعد از آن همه چیز مثبت تر خواهد شد.

آرسنال برای قهرمانی با قدرت خواهد جنگید؟
این باشگاه باید برای اینکه مدعی باشد تا آخرین لحظه با آنها بجنگد و این قطعی است. کسی نمیتواند با گفتن اینکه آنها بسیار خوب هستند و پول زیادی خرج کرده اند خوشحال باشد، فکر نمیکنم این طرز فکر از نظر روانی مناسب باشد. ما میتوانیم بجنگیم.

احساست از اینکه اولین بازیت را شنبه انجام دهی چه خواهد بود؟
بسیار هیجان زده ام. کمی عجیب است که برای شش یا هفت سال در یک باشگاهی باشید و اکنون این تغییر بزرگی است. حتی زمانی که پیراهن تیم دیگری را میپوشید. ولی بسیار هیجان زده ام. امیدوارم که بتوانم کارم را خوب انجام دهم و اگر شانسی برای بازی داشته باشم، نهایت تلاشم را خواهم کرد.

در این برهه بازی با تیمهایی که تازه صعود کرده اند کمی سخت است، اینطور نیست؟
موافقم. آنها ترسی ندارند و با این فکر به بازی می آیند که اگر کاری انجام دهیم باورنکردنی خواهد بود. ریسک بزرگی وجود دارد بنابراین باید فشار و صبرمان را کنترل کنیم زیرا هوادارن دوست دارند که شاهد پیروزی ما باشند و ما نیاز داریم که بدانیم چگونه این موقعیت را مدیریت کنیم.

آیا نگرانی ای خواهی داشت؟
نگرانی ای وجود ندارد، فقط هیجان.  برای من این فرصتی فوق العاده است. آزمونی بزرگ که میخواهم وارد آن شوم و از هر دقیقه آن لذت ببرم. و این همان چیزی است که من سعی میکنم انجامش دهم. 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۱۷
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۰۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰