loading
در حال بررسی درخواست شما
پارک چو یانگ در پاریس منتظر ویزا
پارک چو یانگ در پاریس منتظر ویزا

پارک چو یانگ در پاریس منتظر ویزا

مهاجم کره ای آرسنال به جای تمرین در کنار تیم جدیدش همچنان در پاریس منتظر به انجام رسیدن کارهای نهایی و دریافت ویزا برای پیوستن به توپچی هاست ، با این وجود آرسن ونگر باور دارد این کارهای دفتری به زودی تمام میشوند و او به تیم جدیدش خواهد پیوست .

ونگر در مصاحبه ای با رسانه ها گفت " مشکلات پیش بینی نشده ای در مورد او رخ داد که ما انتظار داریم تا امشب به  پایان برسند . او برای بازی های ملی در مقابل کویت و لبنان به کشورش بازگشته بود اما بلافاصله بعد از بازی با کویت به پاریس بازگشت و در آنجا منتظر تکمیل کارهای ویزای خود است "

سپس ونگر در مورد بازیکنان جدید تیم مصاحبه ای را انجام داد "به سختی با بازیکنان ، بعد از دیدار آخرمان کار کردیم تا توانستیم آنها را آماده کنیم . فکر میکنم این خریدها و ما اعتماد به نفس بیشتری داده اند زیرا همه میدانستند که تیم در برخی نقاط بعد از جدایی بازیکنان کلیدیمان در ابتدای فصل ضعف دارد .

باقی بازیکنان نیز تیم را برای بازی های ملی ترک کرده بودند و ما واقعا در تمرینات تعدادمان کم بود . فصل ما با بازی پیش رو آغاز میشود و انتظار دارم تیم پیروزی قاطعی را به دست آورد . از آرتتا انتظار دارم که تاثیر خود را در همین بازی نشان دهد ، همچنین بنایون . این دو بازیکنانی هستند که به شخصه به خاطر قدرت تکنیکیشان تحسینشان میکنم . آنها پر تحرک و تکنیکی ذاتی دارند . این نوعیست که ما بازی میکنیم و آنها باید به سرعت با تیم هماهنگ شوند "

تمام پنج خرید جدید میتوانند در بازی فردا در ترکیب باشند به جز آندر سانتوس آن هم به علت هماهنگی لازم را نداشتن . ونگر مصاحبه خود را این چنین پایان داد " تمامی آنها بازیکنان خوبی هستند و هدف ما درست کردن یک تیم خوب با تمامی بازیکنانمان است . کیفیت آنها اثبات شده است و حال ما فرصت خوبی داریم تا این را به همه در بازی های آتی نشان دهیم . سن اصلا موضوع مهمی نیست ، اگر آرتتا و بنیایون 24 ساله نیز بودند آنها را به تیم اضافه میکردم . درست است که آنها تجربه ی بالایی دارند اما سیاست های آرسنال پابرجاست ، ما با همان استیل بازی ادامه میدهیم و به جوانانی که لیاقت بازی دارند فرصت خواهیم داد . "

امید به وضوح در تمامی صحبت های رئیس موج میزند ، مردی که چنین مصاحبه ی مثبتی را شاید خیلی وقت بود که انجام نداده بود . وی که در هفته های اخیر به سختی زیر بار فشار و انتقاد قرار داشته و دارد ، چه درست چه غلط حال تنها فکرش بهبازی فردا و بدست آوردن پیروزی سنگین در برابر سوآنسی ست ، رقیبی که هنوز قادر به گلزی در لیگ برتر نشده است .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۱۸
به قلم کنعان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : justarsenal.com
بازدید: ۱,۳۹۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰