loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: برد سوانسی به ما اعتماد به نفس می دهد
ونگر: برد سوانسی به ما اعتماد به نفس می دهد

ونگر: برد سوانسی به ما اعتماد به نفس می دهد



توپچي ها در روزي كه چهره هاي جديد خود را در اختيار داشتند ، توانستند در يك بازي سخت و نفس گير با تك گل آرشاوين سه امتياز را به چنگ آورده و تا حدودي از فشار ها فاصله بگيرند.

آرسن ونگر معتقد است كه بعد از شكست 8-2 مقابل منچستر يونايتد ، بهتر بود كه شاگردانش يك پيروزي قاطعانه را به هواداران تقديم مي كردند اما با اين حال وي از اينكه قبل از سفر به آلمان پيروز شده اند رضايت دارد.

" بله ، اكنون اعتماد به نفسمان بازگشته است. ما تا به حال در ليگ پيروز نشده بوديم و اين مساله بخش مهمي از ذهن و افكار ما شده بود.

" شما دوست داشتيد كه بعد از اتفاقات اولدترافورد يك پيروزي قاطعانه كسب مي كرديم اما شما فقط بايد مبارزه كنيد تا به راه خود بازگرديد. بازيكنان فقط مي خواستند به ميدان رفته و سه امتياز را كسب كنند.

" ما مي خواستيم گل دوم را بزنيم و آن اتفاق نيفتاد ولي ما احتياج داشتيم كه اشتباهي نكنيم. وقتي شما نياز داريد بدون اشتباه بازي كنيد و همچنين موقعيت هاي گل را خلق كنيد ، با مشكلاتي رو به رو مي شويد اما گاهي اوقات آن به اين بستگي دارد كه چه طور اشتباه كنيد."

سوانسي تا كنون نتوانسته است در رقابت هاي ليگ برتر اين فصل گل زني كند اما ونگر از اينكه آنها اين كار را انجام خواهند داد مطمئن است.

" از نظر من آنها به لحاظ تكنيكي تيم خوبي هستند ، تقريبا كامل. آنها در دفاع قدرتمند هستند و گل هاي زيادي را دريافت نكرده اند. اما اگر مي خواهند كه گلزني كنند بايد از خود واكنش نشان بدهند. آنها خطرناك به نظر مي رسيدند ، مخصوصا در كناره ها.

" من فكر مي كنم كه آنها به اندازه كافي با كيفيت هستند. من با توجه به آمار اينگونه فكر مي كنم. آنها مرا به ياد بلكپول مي اندازند ، آنها بدون محدوديت و در سطح تكنيكي خوبي بازي مي كنند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۲۱
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: لیگ قهرمانان اروپا
منبع : arsenal.com
بازدید: ۴۴۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰