loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال نمی تواند قهرمان شود
آرسنال نمی تواند قهرمان شود

آرسنال نمی تواند قهرمان شود

فابرگاس در مصاحبه ای دلیل جدایی اش از آرسنال را عدم توانایی این تیم برای قهرمانی تیم نام می برد.

"من به یک تغییر در زندگی ام نیاز داشتم، این واقعیت است. ما هیچ جامی برنده نمی شدیم و این برای من خیلی نا امید کننده بود. احساس نمی کردم که بیشتر از از این حد می توانستم پیشرفت کنم.
من می خواستم در باشگاهی باشم که توانایی این را داشته باشد که هر سال برای عناوین بزرگ رقابت کند و من نمی توانستم چنین چیزی را در آرسنال ببینم.

هنوز هم احساسات زیادی در قبال آرسنال دارم اما فکر میکنم که آنها نمی توانند با دیگر تیمهای بزرگ انگلستان رقابت کنند.

اگر این فصل به تیم نگاه کنید من فکر نمی کنم آنها بتوانند بالاتز از تیمهایی مثل منچستر یونایتد و سیتی یا چلسی قرار بگیرند. تفاوت های زیادی بین بازیکنان این تیمها وجود دارد.

من به این قضیه آگاهم که آرسنال توان مالی دیگر تیمها را ندارد، من آنجا را ترک کردم چون فکر نمی کردم آرسنال بتواند در آینده ای نزدیک لیگ برتر یا لیگ قهرمانان را برنده شود.

امیدوارم آنها نبود مرا با بازیکنانی با کیفیت جبران کنند و شاید آنها بتوانند آرسنال را به سطح یک قهرمان بازگردانند."
در قرارداد فابرگاس با بارسلونا بندی وجود دارد که اگر روزی فابرگاس بخواهد بارسا را ترک کند شانس آرسنال برای خرید او بیشتر از دیگر تیمهاست. سسک در این مورد می گوید:

"من مشکلی با وجود این بند در قراردادم ندارم. من از دوران بازی ام در آرسنال لذت بردم. سالهای بسیار خوبی آنجا داشتم، در آنجا هم از نظر یک بازیکن و هم از نظر یک انسان رشد کردم، کارم را در آنجا به عنوان کاپیتان تیم تمام کردم و همچنان اخبار باشگاه و نتایج را دنبال می کنم.

نمی دانم آیا اینکه روزی بخواهم بازگردم واقع بینانه است یا خیر اما شاید من موقعی که بارسا را ترک کرده بودم چنین چیزی را گفته بودم، بنابراین شما هرگز نمی دانید. اگر روزی بیاید که آرسنال با من برای رفتن به آنجا به توافق برسد من از این قضیه راضی خواهم بود."


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۲۴
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : sky sports
بازدید: ۱,۱۶۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰