loading
در حال بررسی درخواست شما
ثبات راه تغییر نظرات است
ثبات راه تغییر نظرات است

ثبات راه تغییر نظرات است

آرسنال پس از تابستانی دشوار و شروع نا امید کننده فصل در دو بازی اخیر خود نتایج خوبی گرفته است و ونگر از شاگردانش می خواهد این روند را ادامه دهند تا بار سنگین انتقادات از دوش آنها برداشته شود.

رئیس در مصاحبه قبل از بازی با بلکبرن گفت:

"ما باید برنده شویم. ما در محیطی زندگی می کنیم که وقتی برنده نمی شویم مورد سوال قرار می گیریم، ما از این قضیه انتقاد نمی کنیم و باید با آن کنار بیاییم.

اما ما باید عملکردی خوب ، ثبات، نگرشی خوب و کیفیت را از خود نشان دهیم. این باعث می شود به ما احترام بگذارند، به همین سادگی! برای همین مهم است که زیاد حرف نزنیم و به اندازه ای که می توانیم خوب بازی کنیم.

احساس می کنیم اوضاع را تغییر داده ایم اما ما با توجه به ثبات در نتیجه گیری مورد قضاوت قرار خواهیم گرفت.

در داخل باشگاه ما حس می کنیم در مسیر درستی حرکت می کنیم، روحیه تیم خوب است، قوی و در کنار هم هستیم.

می خواهیم تردیدهایی که در مورد ما وجود دارد را تغییر دهیم اما این اتفاق وقتی رخ می دهد که در نتیجه گیری با ثبات عمل کنیم.

هر کسی می تواند نظری داشته باشد. فقط یک بازی انجام شده و همه می دانند چه کسی جام اروپا را خواهد برد. همه از همه چیز آگاه هستند!

جو اطراف تیم بعد از بازی اولد ترافورد خیلی بد بود، از آن موقع ما در کنار هم دو نتیجه خوب به دست آوردیم و این احساس تیم را در اردو متفاوت کرد.

در بازی سوانسی ما زیر فشار زیادی بودیم و دوباره زیر این فشار خواهیم بود، اما بیایید روی این تمرکز کنیم که توپ را به دست بیاوریم، بازی خود را انجام دهیم و آنوقت ما شانس برنده شدن در بازی را خواهیم داشت.

می دانیم که کیفیت فصل ما با ثبات ما مورد قضاوت قرار می گیرد. ما یک خواسته داریم، قدرت و کیفیت، حالا این به ما باز می گردد که در هر بازی تلاش کنیم. من مطمئنم که ما می توانیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۲۴
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۳۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰