loading
در حال بررسی درخواست شما
در خط دفاعی مستحکم نبودیم
در خط دفاعی مستحکم نبودیم

در خط دفاعی مستحکم نبودیم




درباره عملکرد نیمه دوم تیم...
توضیحش سخت است . روی هم رفته من احساس می کنم ما شانس های زیادی ایجاد کردیم حتی در نیمه دوم . فقط به نظر می رسید که از نظر تمرکز و دقت تهی بودیم به خصوص در چیز هایی که می دانستیم آن ها خوب هستند , روی کرنر ها و ضربات ایستگاهی .



درباره نگرانی شما از دفاع تیم آرسنال...
نمی توانید پس از مشاهده عملکرد امروز دفاعی بگویید نگران نیستید . استحکام لازم دفاعی را نداشتیم . وقتی در برابر تیمی مثل بلکبرن دو بر یک جلو هستید و در استحکام دفاعی تیم هستید باید گلزنی می کردیم .



درباره این بعد از ظهر نا امید کننده...
امروز همه چیز منفی نبود . چیز های نا امید کننده ای وجود داشت . همچنین نکات مثبت زیادی نیز بود . ما فقط با تمرکز درست برای به دست آوردن همه چیز از بازی کار نکردیم . در حال حاضر ما ظرفیت تمرکز دفاعی برای نود دقیقه و برای پیروزی در بازی نداریم . این مهم است که شما این گل های ساده را به مانند چیزی که امروز ما دریافت کردیم را دریافت نکنید .



درباره شروع فصل آرسنال...
این شروع خوبی نبوده و البته ما بسیار ناراحتیم . نگرش و روحیه تیم به اندازه خوبی وجود دارد اما اگر به تعداد گل هایی که ما دریافت کردیم نگاهی کنید اندازه خوبی نیست . شما نباید به اینجا بیایید و چهار گل به مانند چیزی که امروز دزیافت کردیم بخورید . در سوی دیگر من باور دارم که تیم کمی از هم گسیخته شد اما این مهم است که بتوانیم نتیجه بگیریم .



درباره صحبت ها درباره آینده...
این صحبت ها قسمتی از زندگی مدرن است . چیزی برای انجام من در این زمینه وجود ندارد . آینده من تمرکز من برای در اختیار دادن بهترین برای باشگاه است .



درباره جو یانگ پارک...
در بازی چهار شنبه در کارلینگ کاپ او بازی خواهد کرد . بله . ما کاملا ترکیب بزرگی داریم .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۲۶
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۴۴۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰