loading
در حال بررسی درخواست شما
اوكسليد-چمبرلين قد علم كرد
اوكسليد-چمبرلين قد علم كرد

اوكسليد-چمبرلين قد علم كرد



در مورد كسب پيروزی مقابل تيمی خوب....


در بازی كمی عصبی بوديم زيرا در مقابل تيم خوبی بازی می كرديم. من قبل از بازی نيز گفتم كه تيم های دسته های پايين تر در پنج سال گذشته پيشرفت كرده اند و شما می توانستيد امروز اين مساله را ببينيد. آنها بازی مستقيم را انجام می دادند اما فاقد تكنيك نبودند. آنها بازی مستقيم انجام می دادند اما اين كار را با فكر و هوش انجام می دادند. آنها چند فرصت خطرناك را در نيمه اول ايجاد كردند ، حتی پس از گلی كه زدند. بنابراين 1-1 نتيجه بدی برای ما در نيمه اول نبود. در نيمه دوم ما بهتر كار كرديم ، آنها به لحاظ فيزيكی افت كردند و بازی يك طرفه ای را انجام داديم.


در مورد اينكه شما در بين دو نيمه خونسرد بوديد يا خير....

بله ، من در بين دو نيمه بسيار خونسرد بودم زيرا داشتن وحشت و اضطراب كمكی نمی كند. من احساس می كردم كه اگر به بازی خود سرعت دهيم ، شانس خوبی براي بردن بازی داريم.


در مورد اينكه شرزبوری در نيمه اول بر بازی مسلط بود يا خير....

من مطمئن نيستم كه آنها در نيمه اول بر بازی مسلط بودند. شما اگر بار ديگر نگاهی به آمار بياندازيد ، خواهيد ديد كه آنها بر بازی مسلط نبودند. آنها موقعيت های خطرناكی خلق كردند. هميشه دشوار است يك تيم فوتبال را شكست دهيد و مهم نيست كه آنها در چه دسته ای بازی می كنند. آنها سوانسی و دربی كانتی را حذف كرده بودند و شما امروز می توانستيد ببينيد كه آن به چه دليل بوده است. آنها در ليگ خود صدرنشين هستند.


در مورد اينكه برخی بازيكنان با ترس بازی می كردند يا خير....

ما تيم جوانی را به ميدان فرستاديم كه در آن تلفيقی از بازيكنان جوان و با تجربه را به كار گرفتيم. ما يك قمار انجام داديم و آن نتيجه داد زيرا شما می توانستيد برخی از بازيكنان مانند چمبرلين و كاكوئلين را كه تا به حال زياد بازی نكرده بودند را ببينيد كه بسيار خوب بازی كردند و اين نكته مثبتی برای آينده تيم است.


در مورد اينكه تا چه اندازه باور تيم بازگشته است.....

در چهار بازی گذشته ما سه نتيجه خوب كسب كرديم و فقط در بازی مقابل بلكبرن ناكام بوديم و از نظر من آن بازی يك معجزه بود. آمار را كه مشاهد می كنيد ما 62 درصد از مالكيت توپ را داشتيم و 16 ضربه در چهار چوب داشتيم ولی در نهايت 4-3 بازنده شديم.


در مورد عملكرد اوكسليد-چمبرلين و كاكوئلين....

هر چه كه بازی به جلو پيش رفت ، چمبرلين پيشرفت كرد و قوی و قوی تر شد. در نيمه اول او كمی خجالتی بود ولی در نيمه دوم او به يكباره قد علم كرد. اين غير قابل باور بود. پس از نيمه اول شما انتظار اين عملكرد خوب را از او نداشتيد. او قوی و قوی تر ظاهر شد.


در مورد اينكه او مدعی حضور در تيم اصلی شده است....

شما می توانستيد اين را ببينيد كه او بازيكن تيم اصلی خواهد شد ، مطمئنا اينگونه است. او هنوز جای برای پيشرفت دارد اما به سرعت خود را به آن سطح خواهد رساند.


در مورد عملكرد جورو....

او در نيمه دوم بسيار خوب بود. در نيمه اول او روی گلی كه دريافت كرديم شگفت زده شد اما در نيمه دوم عملكرد خوبی داشت.


در مورد اينكه شما مربی برای دفاع تيم به كادر فنی اضافه خواهيد كرد يا خير....

من 32 سال است كه مربيگری كرده ام. نمی خواهم به اينگونه سوال ها پاسخ دهم.


در مورد عملكرد رايو....

او از زمانی كه به بازی آمد خوب كار كرد. حسرت من از بازی امشب اين است كه او زمان كافی برای اينكه توانايی های خود را نشان دهد نداشت. در ادامه به او فرصت های بيشتری داده خواهد شد.


در مورد گمانه زنی های موجود پيرامون آينده شما....

چه من تا 10 سال آينده اينجا باشم چه تا فردا ، من همه چيزم را برای باشگاه خواهم داد. من می گذارم خود مردم شرايط را ارزيابی كنند. من بر روی اينكه كار خود را به خوبی انجام دهم تمركز می كنم و اين تمام ماجرا است. من از هيچ يك از اين گمانه زنی ها نرنجيده ام.

من كاملا تمركز كرده ام تا كار خود را به خوبی انجام دهم. من اين را درك می كنم كه مردم ناراحت هستند و انتقاد می كنند اما آنها برای افراط كردن عجول هستند. من انتقادات را می پذيرم و نمی گويم كه آنها اهميتی ندارد. من انتقادات را به اينكه مردم بگويند من خوب هستم ترجيح می دهم اما نمی توانم وقتی كه ما بازی را می بازيم از اينكه انتقاد می كنيد شكايت كنم. زمانی كه ما كار خود را به خوبی انجام می دهيم ، همه ما را تحسين می كنند بنابراين بايد زمانی كه خوب كار نمی كنيم نيز با سرزنش شدن كنار بياييم. اما ما با هر دو اين وضعيت ها كمی فاصله داريم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۳۰
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۴۷۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰