loading
در حال بررسی درخواست شما
چمبرلین: حس میکنم در خانه هستم
چمبرلین: حس میکنم در خانه هستم

چمبرلین: حس میکنم در خانه هستم

- الکس بازی سه شنبه شب نقطه عطفی در حرفه ات بود؟
نمی گویم که نقطه عطفی بود. اما فکر میکنیم شروعی برای قسمتی از حرفه ام بود. امیدوارم از این اتفاقات همیشه در زندگی ام بیفتد. این فقط یک شروع بود و باید سخت کار کنم تا دوباره فرصتی به دست آورم. این یک شروع خوب برای من بود، من از روند بازی خوشحال بودم، البته پیروزی در آن بازی نکته ی مثبتی بود. بیشتر از یک نقطه عطف، این یک شروع خوب برای من بود و امیدوارم اتفاقات بهتری برایم رخ دهد.

-روزنامه ها و تلویزیون در مورد تو صحبت میکنند.ایا به آن توجه میکنی؟
راستش نمی خوانم. مردم میگویند تو در اخبار اسکای اسپورت هستی اما من توجهی ندارم. به خودم اجازه نمیدهم که از حرفه ام فاصله بگیرم. میدانم که سفری طولانی در پیش دارم و چیزهای زیادی در اینجا یعنی باشگاه فوتبال ارسنال باید یاد بگیرم. از روند بازی سه شنبه خوشحالم اما میدانم شب دراز است و قلندر بیدار و باید سخت کار کنیم تا این روند را ادامه دهیم.

- یکی از کسانی که با او صحبت میکنی پدرت است. پدرت به تو چه گفت؟
راستش یادم نمیاد. وقتی پدرم با من صحبت میکرد مردم هم با من صحبت میکردند. او به من گفت تا جایی که میتوانم باید در زمین باشم و نیاز دارم تا آماده تر شوم. و من این چیزها را میدانم و با گذشت زمان و انجام بازیهای یبشتر بوجود می آید.

- در آن شب به عنوان یک جوان، اعتماد به نفس زیادی داشتی
البته. وقتی بازی میکنم میخواهم توپ را داشته باشم و به همین دلیل برای تصاحب آن تلاش میکنم و این یکی از نکات مثبت بازیم است. اگر نتوانم موقعیت گلی ایجاد کنم یا موثر نباشم در آن صورت راضی نیستم.پس همیشه میخواهم توپ را داشته باشم. نسبت به سه شنبه احساس خوبی دارم مخصوصا هواداران که به من لطف داشتند. وقتی هواداران و مربی پشت سر شما باشند باعث افزایش اعتماد به نفستان میشود.

- این بازی با دیدار مقابل منچستریونایتد برای تو متفاوت بود. چون آنجا به عنوان یار ذخیره به زمین رفتی.
قبل از آن بازی، مدتی نیمکت نشین بودم و بی صبرانه منتظر اولین شانس برای بازی کردن. و از اینکه اولین بازی من در اولدترافورد بود خوشحال بودم اما در آخر احساس عجیبی داشتم. احساس اولین بازی مقابل ارسنال و احساسی که از نتیجه نهایی داشتم. اما وقتی به عقب نگاه میکنم می بینم چیزی تغییر نکرده.

- فکر میکنی جام اتحادیه جایی برای درخشش شماست؟
البته. مربی پای حرف خود ایستاد و به چندین جوان بازی داد و هدف خیلی از ما جام اتحادیه است.

- به نظرت میتوانی بخشی از تیم در لیگ برتر، چمپیونز لیگ و جام حذفی باشی؟
البته. اگر چنین آرزوهایی نداشته باشید موفق نمیشوید. باید به خودتان فشار بیاورید تا بیشتر از حد معمول بخشی از تیم باشید و این فقط با سختکوشی و تلاش به دست خواهد آمد.مهم اینست که وقتی شانسی برای حضور در زمین داشتید از آن استفاده کنید. اینجا بازیکنان درجه یکی هست و برای وارد شدن به ترکیب اصلی کار سختی در پیش دارم اما من آماده ی مبارزه ام.

- ماه های اول حضورت در ارسنال چطور بود؟
فوق العاده. الان به اینجا عادت کردم. بچه ها را بهتر میشناسم و احساس میکنم اینجا خانه من هست. از حضور در اینجا،تمرین و بازی کردن در اینجا خوشحالم و همیشه آماده یادگیری از رییس و دیگران هستم.

- رئیس گفته بود چمبرلین یکی از بزرگترین خریدهای من است. با اینکه به شما اعتماد به نفس میدهد اما باعث فشار به شما نیز خواهد شد.
فکر میکنم توانایی غلبه بر فشار را دارم. وقتی مردم به من نگاه میکنند، نمیدانم چرا، اما اعتماد به نفس میگیرم. من میخواهم خودم را ثابت کنم و این کاری است که قصد انجام آن را دارم. فشار هست اما به آن فکر نمیکنم.

- سه شنبه شما در کناره ها بازی کردید.اما رییس گفت شما روزی در مرکز میتوانید بازی کنید.آیا برای اینکار حرکتی انجام داده اید؟
راستش نه. احساس میکنم به عمق بیایم راحت ترم و به عنوان هافبک مرکزی بازی کنم. با این حال خوشحالم که هر جا رییس خواست بازی کنم. اگر او از من خواست دفاع کنار بازی کن، این کار را میکنم. این یک نکته ی مثبت در آرسنال است، اینکه ازادی عمل بیشتری دارید. سه شنبه شب من گاهی به عمق حرکت میکردم.

- شروع فصل خوب نبود. دوبازی خانگی دارید، چگونه میتوان پیروز شد؟
مساله ی اصلی اعتماد به نفس است. اگر شما بازیها را پیروز شوید، اعتماد به نفس روز به روز در رختکن بیشتر میشود. بازیکنان خوبی داریم و من خیلی زود هماهنگ شدم، بازیکنانی که روزهای آخر آمدند نیز خیلی زود هماهنگ شدند و این موجب تقویت تیم میشود. مطمئنم روزهای خوب باشگاه نیز خواهد آمد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۷/۱
به قلم کاظم دانش
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : سایت رسمی
بازدید: ۵۰۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰