loading
در حال بررسی درخواست شما
مهاجم جدید چه کسی است؟
مهاجم جدید چه کسی است؟

مهاجم جدید چه کسی است؟

با مصدومیت مهاجمان آرسنال و به خصوص رابین ون پرسی برای مدت طولانی همه به فکر خرید یک مهاجم در سطح بالا برای پوشش این ناحیه در ژانویه افتادند . اوضاع به حدی وخیم شد که آرسن ونگر هم به شدت در تکاپوی خرید مهاجم جدید برای تیمش افتاد .
طبق معمول شایعه های فراوانی پیرامون انتقال افراد مختلف برای پیوستن به آرسنال به گوش رسید . از نام های کوچک و درشت تیم های مختلف .
آرسن ونگر هم هر از گاهی در مصاحبه هایش اسم هایی را تکذیب کرد تا از تعداد موجود در لیست شایعات کاسته شود.
اما واقعا چه کسی می تواند پیراهن شماره 25 آدبایور را به تن کند؟
شماره 25 آرسنال که ما را بیشتر به یاد نوانکو کانو و امانوئل آدبایور می اندازد ظاهرا بار دیگر باید به تن یک مهاجم با فیزیک بدنی محکم برود . چیزی که همواره آرسن به آن تاکید کرد خرید یک مهاجک فیزیکی در نوک پیکان آرسنال است.
در همان روز های اول گزینه های مختلفی مطرح شدند:
کارلتون کول : این مهاجم وستهم بسیار هواداران را ه فکر می اندازد . قیمت مناسب نسبت به دیگر گزینه ها و حضور در لیگ برتر و توانایی بازی در لیگ قهرمانان اروپا و از همه مهم تر فیزیک بدنی بالا شرایط را ایده آل کرده . البته نباید از این بگذریم که وی هم اکنون مصدوم است و در صورت پیوستن به آرسنال تضمینی برای آمادگی وی نیست .
فراموش نکردیم اشتباهی که در خرید آمائوری بیسچوف سال قبل انجام شد.
رومن پاولیوچنکو دیگر گزینه ای بود که آرسن ونگر صریحا آن را رد کرد . بالوتلی از اینتر میلان هم به صراحت توسط ونگر تکذیب شد .
خبر یا به طور آشکارا شایعه پیوستن داوید ویا به آرسنال بار دیگر خاطره مصاحبه ویا در سال 2006 را زنده کرد . جایی که داوید در مصاحبه ای رسمی خواهان آن شد تا به آرسنال بپیوندد . البته قیمت بالای وی و قدرت نسبتا پایین تر سر زنی وی می تواند به راحتی داوید را از گزینه های حذف کند .
یان کلاس هانتلار نیز هر از گاهی مطرح شد . بسیار بعید به نظر می رسد وقتی این بازیکن خوش استیل در تابستان به جمع توپچی ها نپیوست در ژانویه از آث میلان به این تیم بیاید . به هر حال وی نیز جزو گزینه های مطرح شده بود.
بویان کرکیچ نیز به دلیل مسائل فیزیکی از همان ابتدا حذف شده لیست بود . با این حال باشگاه بارسلونا نیز تاکید کرد وی در بارسلون خواهد ماند .
ادین ژکو - رود فن نیستلروی - ماروانه شماخ - آندره پیر جینیاک و چند گزینه دیگر از بازیکنانی بودند که مطرح شدند . در این بین آرسن ونگر باز هم تکذیب کرد و از این لیست ون نیستلروی + شماخ + ادین ژکو را بر چید.

اما نکته قابل تامل در کل این صحبت ها گزاری بر مصاحبه های ارسن ونگر است . کافی است در حرف های او دقت کنیم تا خودمان نیز گزینه های دیگری را از لیست خط بزنیم .
آرسن ونگر به صراحت می گوید مهاجمی می خواهد تا بتواند :
1 - در جام باشگاه های اروپا به میدان برود
2 - فیزیکی باشد و قدرت بدنی لازم برای بازی در لیگ برتر انگلستان را دارا باشد
3 - بازیکن آزاد باشد *
4 - در سطح آ جهانی بازی کند

آیا در لیست های ارائه شده توسط نشریات مختلف بازیکنان مطرح شده بازیکن آزاد هستند ؟ در جام قهرمانان اروپا بازی می کنند ؟ در سطح بالای جهانی هستند ؟
به نظر شما چه بازیکنی در ژانویه به آرسنال می پیوندد ؟ البته اگر ژانویه بدون خرید بازیکن توسط آرسنال به پایان نرسد؟
احتمالا باید منتظر خرید گزینه ای نا آشنا ولی با کیفیت توسط آرسن ونگر باشیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۹/۲۳
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : کانون هواداران آرسنال
بازدید: ۱,۷۶۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰