loading
در حال بررسی درخواست شما
کلیدی ترین گل هایم
کلیدی ترین گل هایم

کلیدی ترین گل هایم

رابین ون پرسی هفدمین نفریست که در تاریخ باشگاه آرسنال توانسته به باشگاه صد تایی ها بعد از دو گلی که در برد مقابل بولتون به ثمر رساند بپیوندد .

در ابتدای ورودش به باشگاه دستیابی به این مهم امری سخت و بزرگ برای وی محسوب میشد

کاپیتان ون پرسی در این باره میگوید

" باعث افتخار من است که به عنوان هفدهمین نفر به باشگاه صدتایی های آرسنال پیوسته ام . این موضوع به من حس غرور عجیبی میدهد که توانسته ام بخشی از تاریخ باشگاه باشم . برای من احساس بسیار خاصیست "

" برخی از این گلها برای من از اهمیت بیشتری برخوردارند و آنها را بیشتر میپسندم . واضح است که اولین آنها اولین گل من مقابل منچستر سیتی در جام اتحادیه است . ضربه ای ساده به تو÷ زدم اما وقتی گل را به ثمر رساندم گویی دنیا را به من داده اند "

" یک گل ویژه نیز مقابل لیورپول به ثمر رساندم روی پاس سمیر نصری توپ را با سینه کنترل کردم و سپس یک ضربه با پای راست به توپ زدم بعد بنگ !! توپ را به درون دروازه زدم . گل مقابل چارلتون هم گلی خاص بود و البته گلی که به چلسی زدم "

در ان بازی مقابل چلسی که در سال 2008 انجام گرفت آرسنال توانست در زمین چلسی و با دابل ون پرسی بازی را به سود خود پایان دهد . در این بازی و بر روی گل اول بازی رابین ون پرسی به نظر در آفساید قرار داشت اما وی معتقد است تصمیمات داوری قبلا به صضرر او عمل کرده اند

" قبل از آن من دو گل در مقابل چلسی به ثمر رسانده بودم و یکی از آنها که در هایبوری بود به وضوح صحیح بود . " رابین لبخند میزند و ادامه میدهد " نتیجه بازی در آن لحظه 0-0 بود و گل از اهمیت بالایی برای من برخوردار بود ، من پنج ثانیه بعد از گل فهمیدم که پرچم کمک داور بالا رفته است . "

" در نتیجه وقتی که آن گا آفساید را به ثمر رساندم اصلا برایم مهم نبود که در یک خط قرار دارم یا نه "

پس آیا رابین به گل های خودش نگاه میکند ؟

" گاهی اوقات مردم بر روی توئیتر گلهایی را به من توصیه میکنند که آنها را تماشا میکنم . برخی اوقات نیز فرزندانم از من میخواهند چند گل به آنها نشان دهم ، پس بله من برخی از گلهایم را نگاه میکنم "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۷/۴
به قلم کنعان
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۹۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰