loading
در حال بررسی درخواست شما
موفقیت در هر شرایط !!
موفقیت در هر شرایط !!

موفقیت در هر شرایط !!

فرانسس یقین دارد کمبود فیزیک بدنی در آرسنال کم ترین تاثیری در شانس آن ها برای کسب مقام قهرمانی ندارد و آن ها در هر شرایطی آماده مبارزه برای آن هستند.

آرسن ونگر نیز عقیده دارد با پیروزی 2 - 1 برابر لیورپول و کاهش فاصله امتیازی آرسنال با صدر آن ها به شدت برای کسب مقام قهرمانی بازگشته اند .

شکست چلسی در استمفورد بریج و کاهش اختلاف امتیازی و ادامه روند خوب تیمی آرسنال برای سس فابرگاس اصلا مسئله عجیبی نخواهد بود و وی همواره همراه تیمش برای ان می جنگند.

" تمام فوتبال به سایز بازیکنان نیست . ما قبلا دیدیم تیم هایی که با ارئه یک فوتبال زیبا و بدون مسائل فیزیکی توانستند به موفقیت دست پیدا کنند. ما د رنیمه دوم بازی با لیورپول هم دیدیم . این به ما می گوید اگر فوتبال زیبا و درستی ارائه دهید بسیار سخت است تا متوقف شوید . بازی با استوک برای بازگشت روحیه تیمی بسیار مهم بود . اینکه در ان بازی گل نخوردیم هم جای اهمیت داشت . بعد از ان بیشتر بازیکنان با استراحتی خوب توانستند به مصاف لیورپول بروند . نیمه دوم بازی این مسئله را به خوبی نشان داد که بازیکنان استراحت کافی داشته اند . در نیمه اول در شرایط خوبمان نبودیم اما در نیمه دوم توانستیم به برتری برسیم و این مهم است . ما همواره سعی می کنیم خود را پوشش دهیم و گام به گام به سمت بهترین شدن حرکت کنیم . اما راه قهرمانی بسیار دراز است . شاید امسال بسیار درازتر از سال های قبل باشد . هیچ تیمی نمی تواند تمام تیم ها را ببرد و ثبات کامل داشه باشد . شاید این برای همه تیم ها خوب باشد . به هر حال ما وضعیت خوبی داریم و در راه درستی حرکت کرده ایم. "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۹/۲۴
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۴۹۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰