loading
در حال بررسی درخواست شما
در آینده، شاید بارسلونا
در آینده، شاید بارسلونا

در آینده، شاید بارسلونا


شزنی که از نیمه های فصل گذشته به دروازه توپچیها رسید و طی این مدت علی رغم واکنش هایی خوب در تعدادی از بازیها، جشنواره ای از گلهای پرتعداد را هم در مقابل نیوکاسل، تاتنهام در فصل گذشته درون دروازه اش تجربه کرده و یکی از بدترین نتیجه های چند دهه اخیر آرسنال در دیدار برابر منچستر در زمان او رقم خورد، مصاحبه را با نشریه لهستانی POLSKA انجام داده است:

زمانی که یک نوجوان بودی به باشگاه بزرگ آرسنال رفتی، آیا در آن سن تصمیم درستی بود؟
بهترین تصمیم بود. واقعا در این باشگاه رشد کردم. تقریبا از اوایل نوجوانی در اینجا بوده ام. اگر به عنوان یک نوجوان به آرسنال نمی آمدم، قادر نبودم در سطحی که اکنون در آن بازی میکنم بازی کنم.

آرسنال خانه دوم تو است؟
بله، دوستانی در لندن دارم. نه فقط در تیم اصلی، دوستانی هم در تیم جوانان دارم. نمیتوانم زمانی را تصور کنم که باشگاه را فقط به خاطر پول ترک خواهم کرد. نمیتوانم بگویم برای تمام دوران حرفه ایم در آرسنال بازی خواهم کرد، ولی اگر بروم، یا دلیل بسیار مهمی خواهم داشت و یا اینکه بخواهم به بارسلونا بروم.

زمانی که در تیم ذخیره های آرسنال بودی، آیا به این فکر میکردی که دوستت فابیانسکی مصدوم شود (و نوبت به تو برسد)؟
هرگز اینطور نبود که اتفاق بدی برای لوکاژ بیافتد و من خوشحال شوم. او دوست خوب من است. هر زمانی  که او بازی کرده، من تشویقش کرده ام.

و صبر کردی تا شانس به تو برسد؟
صبر کردم، صبر کردم و با این امید ادامه دادم. همیشه برایم مهم بود که تیم خوبی داشته باشیم به همین دلیل در تفکراتم، هیچ حسادتی در کار نبود. مطمئنا ما رقابت میکردیم، ولی فقط در تمرینات. فقط این میتوانست به ما کمک کند.

آیا فکر میکنی که یکی از رهبران تیم هستی؟
کم کم، بله. احساس میکنم وقتی چیزی میگویم، همه گوش میکنند. البته بیشتر در زمین تا در رختکن. ولی احتمالا این مهمتر است. کادر فنی و بازیکنان برای من احترام قائل هستن. نمیگویم که من تنها رهبر تیم هستم، ولی احساس میکنم یکی از آنها هستم.

و رسیدن این نقش به کاپیتانی تیم برای تو؟
میخواهم که کاپیتان تیم باشم. احساس میکنم که میتوانم از عهده این مسئولیت برآیم. همیشه میخواستم که کاپیتان باشم و اگر چنین افتخاری نسیب من شود، با افتخار و خوشحالی تمام این بازوبند را به بازو خواهم بست.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

به نقل از نشریه اسپانیای "اسپورت" پپ گوآردیولا شزنی جوان را زیر نظر دارد تا با پیشنهادی برای فصل آینده او را جایگزین خوزه مانوئل پینتو بر روی نیمکت ذخیره ها و جایگزین والدس 29 ساله در آینده کند. شزنی در نوامبر 2010 قراردادی بلند مدت با توپچیها با امضا رسانده است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۷/۱۳
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : polskatimes.pl
بازدید: ۱,۹۸۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰