loading
در حال بررسی درخواست شما
به پول اروپا نیازی نداریم
به پول اروپا نیازی نداریم

به پول اروپا نیازی نداریم


توپچیها با حضور در فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا درآمدی معادل 26 میلیون پوند را نصیب خود کرده اند. ولی با شروعی ضعیف در این فصل امکان حضور توپچیها در فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا و البته سود مالی حاصل از حضور در این رقابت ها تحت الشعاع قرار گرفته است.
ایوان گازیدیس میگوید حضور در لیگ قهرمانان اروپا و صعود به مراحل بالاتر برای باشگاه بسیار مهم است ولی نه از نگاه اقتصادی.
"ما ترجیح میدهیم که [به لیگ قهرمانان] صعود کنیم ولی ما مدلی بسیار قدرتمند داریم که بدون آن هم میتواند به کارش ادامه دهد. نه فقط اینکه صرفا ادامه دهد، بلکه میتوانیم به خوبی ادامه دهیم و رقابت کنیم.
"بسیار احمقانه است که مدلی بسازید که برای بقا وابسطه به بودن در لیگ قهرمانان باشد و فکر نمیکنم که هیچ باشگاهی این کار را انجام دهد، و اگر این کار را انجام دهند، احتمالا آنها آنگونه که باید مسئولانه باشگاه را اداره کنند، نیستند.
"هر باشگاهی وسوسه خواهد شد تا به این پول فکر کند، و این پاسخ به این موضوع است که، اگر ما فقط کمی بیشتر خرج کنیم، این ما را به بالای منحنی سوق خواهد داد، و این همان چیزی است که باعث حرکت درآمدن چرخه خرج کردن خواهد شد که میتوانید آن را در بازی ببینید و لزوما این بدین معنی نیست که همیشه موفق خواهید بود.
"شما وسوسه میشوید که فکر کنید اینگونه است. باعث میشود که فشار برای مدتی برداشته شود ولی در واقع در بلند مدت فشار را در موارد مختلف ایجاد خواهد کرد. ما به حرکت کردن با نظم ادامه خواهیم داد تا مطمئن شویم که در کوتاه مدت و بلند مدت آینده خوبی را خواهیم داشت.
گازیدیس همچنین میگوید آرسنال قادر خواهد بود در زمینه پرداخت دستمزدها با باشگاه هایی مانند چلسی و دو تیم شهر منچستر رقابت کند.
"ما سقفی برای دستمزدها نداریم. نمیدانم که این داستان از کجا آمده است. ما یک مدل تجاری در سطحی بسیار بالا داریم که بر اساس اینکه برای رقابت کردن در زمان حال، فصل آینده و پنج سال بعد به چه چیزهایی نیاز داریم شکل گرفته است.
"اطمینان دارم که قادر خواهیم بود تا با هر محیطی که بوجود می آید رقابت کنیم.
"ما به دنبال اعتبار و پاداش برای اینکه خود کفا باشیم نیستیم. فکر میکنم که این مدل درستی برای ما است.
"این مدل به ما پایداری و توانایی نگاه کردن به آینده با اطمینان و بدون نگرانی بیش از حد از فراز و نشیب ها، چرخه رقابتی و چرخه اقتصادی را میدهد.
گازیدیس از صحبت کردن در مورد اینکه آیا مذاکرات با روبین ون پرسی بر سر قراردادی جدید شروع شده است یا خیر خودداری میکند: " در مورد روبین صحبتی نخواهم کرد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۷/۱۵
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Sky Sports
بازدید: ۱,۲۹۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰