loading
در حال بررسی درخواست شما
گراهام: آرسنال بازیکن باکلاس جهانی ندارد
گراهام: آرسنال بازیکن باکلاس جهانی ندارد

گراهام: آرسنال بازیکن باکلاس جهانی ندارد

به نظر گراهام توپچی ها برای اولین بار نسبت به تاتنهام ضعیفتر شده اند، همچنین نداشتن بازیکن باکلاس جهانی را یکی از مشکلات تیم فعلی میداند.

" برای اولین بار است که می بینم تاتنهام تیم بهتری نسبت به آرسنال دارد."

" کارهایی که ونگر برای باشگاه انجام داده است را تحسین میکنم. آنها فوتبال زیبایی ارائه دادند، موفقیتهای بسیاری بدست آوردند. اما به نظر میرسد موقعیت آرسنال برای تمام کردن در میان 4 تیم نخست به خطر افتاده است."

" فعلا جوابها بیشتر از سوالها است و این غم انگیز است ! دلیل این روند ضعیف چیست. آرسنال نمیتواند یا نمیخواهد برای بازیکنان باکلاس جهانی پول خرج کند؟ یا به دلیل ساختار پرداخت دستمزدهاست؟ "

" 6 سال پیش آنها بدون شکست لیگ را تمام کردند، آن تیم پر از بازیکنان باکلاس جهانی بود. آنری، ویرا، برکمپ، سیلوا، پیرس و کول ...
اما الان آنها چه کسی را به عنوان بازیکن باکلاس جهانی دارند؟ شاید رابین ونپرسی ! جک ویلشیر شاید در آینده و همین است! ایا ونگر در بازار نقل وانتقالات به مقدار کافی پول در اختیار نداشت ؟!

" چرا ارسنال برای فابرگاسی که مشخص بود تیم راترک میکند، جانشین نخرید؟ و همینطور نصری. چرا قبل از اینکه او برود بازکنی را جذب نکردند؟ و در آخر اینها را در آخرین دقایق گرفت.

" هیچ کس در این باشگاه نگفت ونگر هرکسی را که بخواهد ما پولش را می دهیم. من در مورد کسانی که 10 میلیون پاند ارزش دارند صحبت نمیکنم. صحبت من در مورد بازیکنان 30 میلیون پاندی هست، کسانی که با جذبشان تفاوت ایجاد کنند."

" آرسنال 6 سال جامی نگرفت امابه آن نزدیک بود. فصل گذشته آنها در مقطعی در 4 جام حضور داشند اما آخرش هیچکدام را نگرفتند.

" تعجب آور بود؟ برای من نه ! آنها در نیم فصل (فصل گذشته) میتوانستند بازیکن باکیفیتی به تیم اضافه کنند، بازیکنی که به این تیم انرژی لازم برای حرکت را بدهد.اما آنها این کار را نکردند."

" آرسن در آخرین روزها چندین بازیکن را گرفت و حالا او دیده میشود. اگر آرسنال در این فصل بتواند جز 4 تیم بالای جدول باشد، دستاورد بزرگی برای ونگر خواهد بود !

" کار سختی است. مخصوصا با تقویت شدن تاتنهام و لیورپول، کار سختی است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۷/۱۸
به قلم کاظم دانش
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : thegunninghawk
بازدید: ۱,۰۲۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰