loading
در حال بررسی درخواست شما
رمزی: می خواهیم به رقابت ها بازگردیم
رمزی: می خواهیم به رقابت ها بازگردیم

رمزی: می خواهیم به رقابت ها بازگردیم


آرون، برداشت تو از این فصل تا اینجا چیست؟
واقعا شروعی نا امید کننده داشته ایم، هیچ شکی در این مورد وجود ندارد، تصمیماتی به ضرر ما گرفته شد و ما تاوان آنها را دادیم. شروعی سخت بود و تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که هر چه زودتر شرایط را تغییر دهیم.

منظورت از تصمیمات اشتباه چیست؟
در چند بازی بازیکنان ما اخراج شدند که کاملا در روند بازی تاثیر گذار بود و ما تاوان آنها را با از دست دادن امتیازات پرداخت کردیم.

فکر می کنم از نظر دفاعی به عنوان یک تیم در بعضی مواقع گلهای بچه گانه ای خوردیم، امیدوارم از این به بعد بتوانیم به خوبی دفاع کنیم و به عنوان یک تیم منسجم باشیم، فکر می کنم از نظر تهاجمی هنوز هم تیمی خوب و خطرناک هستیم و فقط باید در یک سری از مسائل بهتر شویم و آن وقت همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت.

آرسنال همیشه وقتی صاحب توپ بوده خوب کار کرده، شما چگونه می توانید در بازی بدون توپ پیشرفت کنید؟
فکر می کنم ما به عنوان بازیکنان تیم باید وظایف خود را درک کنیم و شاید اینکه بهتر با هم ارتباط برقرار کنیم، فکر می کنم اگر بتوانیم هر چه زودتر در بازی بدون توپ متحد و منسجم کار کنیم می توانیم به تهدیدی جدی برای رقبا تبدیل شویم.

شما چه کاری را خوب انجام می دهید؟
از نظر من پاسکاری و ایجاد موقعیت های گل. می خواهیم این روند را ادامه دهیم، شانس هایی را خلق کنیم و شاید گلهای بیشتری به ثمر برسانیم، اگر بتوانیم خوب جاگیری کنیم این شانس را داریم که بتوانیم گلزنی کنیم. پیشروی به سمت دروازه حریف مشکل ما نیست، چیزی که ما باید سعی کنیم در آن بهتر باشیم دفاع کردن به عنوان یک تیم است.

واکنش تو نسبت به بازی تاتنهام چیست؟
فکر می کنم در نیمه اول ما تیم برتر زمین بودیم اما نتوانستیم کاری انجام بدهیم و تاوان آن را نیز دادیم. در نیمه دوم به زمین آمدیم و موفق شدیم گل هم بزنیم و در دقایق زیادی از نیمه دوم بازی دست ما بود و می توانستیم گل دوم را هم بزنیم و از حریف پیش بیفتیم و خیالمان از بابت یک برد راحت شود اما باز هم نتوانستیم روند خوب خودمان را حفظ کنیم و آنها یک گل دیگر به ما زدند و ما باز هم چوب اشتباهاتمان را خوردیم، بنابراین من فکر می کنم اگر بتوانیم توازن خوبی در بازی خودمان داشته باشیم می توانیم موفق شویم.

هنوز هم امتیازات زیادی بافی مانده که برای آنها مبارزه کنیم...
البته که اینگونه است، ما در تلاشیم تا به جمع مدعیان بازگردیم و امیدوارم روز یکشنبه بتوانیم پیروز شویم و گام بلندی در این راه برداریم و دوباره اعتماد به نفسمان را به دست بیاوریم، امیدوارم بتوانیم این کار را انجام دهیم.

چه چیزی از ساندرلند در این فصل دیده ای؟
راستش بازیهای زیادی از آنها ندیده ام، بازی آنها با استوک را دیدم، آنها در تابستان تغییرات زیادی داشته اند و در حال هماهنگ شدن هستند اما ساندرلند همواره تیمی بوده که عالی کار کرده، آنها همیشه تیمی منسجم هستند بنابراین ما باید حواسمان را خوب جمع کنیم.

نیکلاس بنتنر نمی تواند روز یکشنبه بازی کند، به نظرت این یک نکته مثبت برای ماست؟
بله، فکر می کنم او دو گل به ثمر رسانده است و پریشب برای تیم ملی دانمارک نیز گلزنی کرده است، او احتمالا می گوید در فرم خوبی به سر می برد و اگر بازی نکند مطمئنا برای ما بهتر خواهد بود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۷/۲۲
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۰۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰