loading
در حال بررسی درخواست شما
مرتساکر به خوبی برایمان کار می کند
مرتساکر به خوبی برایمان کار می کند

مرتساکر به خوبی برایمان کار می کند


آرسن ونگر از نمایش مدافع بلند قامت آلمانی جدید تیمش راضی است و باور دارد وی به خوبی برای آرسنال در حال انجام مسئولیت است و می تواند بهتر و بهتر شود .
این مدافع با تجربه آلمانی در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی به تیم آرسنال پیوست و با توجه به نا هماهنگی های اولیه حضور وی در تیم آرسنال و سرعت پایین ترش نسبت به دیگر مدافعین مورد انتقاد هایی قرار گرفته است . هر چند به نظر وی رفته رفته به شرایط مناسبی رسیده و می تواند در غیاب توماس ورمائلن امید بخش باشد .
مربی فرانسوی توپچی ها درباره مدافع 26 ساله تیمش می گوید :

" او کاملا به خوبی هماهنگ شده است و حالا تهاجمی تر کار می کند . من شخصا او را دوست دارم . فکر می کنم او بازیکن بسیار باهوشی است و می تواند کمک بزرگی برای ما باشد .
درباره دانایی وی درباره سرعت فوتبال انگلستان نمی دانم اما اگر تیم چیزی نبرد آن وقت هیچ بازیکنی خوب نبوده است . بازیکنانی که از نظر روحی قدرتمندند و من فکر می کنم پر نیز از آن دست بازیکنان است می توانند به خوبی ریکاوری کنند و بر مسائل چیره شوند . من از چیزی که درباره وی می بینم خوشنودم .
در بسیاری از مواقع مردم درباره خرید های شما به سرعت قضاوت می کنند اما من شخصا از خرید هایی که انجام دادیم خوشحالم . از بابت نتایج خوشحال نیستم و این مسئله کاملا متفاوت است . من صحبت های زیادی درباره اینکه سانگ خرید بدی بود و هانری نیز خرید بدی بود شنیده ام اما همگی آن ها خوب بودند . "

در هنگام ورود آرسن ونگر به تیم آرسنال در سال 1996 وی برخی از بهترین مدافعین آن روز های لیگ برتر به مانند تونی آدامز , استیو بولد  , مارتین کیون , لی دیکسون و نایجل وینتربرن را در اختیار داشت که همگی در باشگاه حضور داشتند اما وی درباره این مسئله که وی ناتوان در ساختن دفاع است رد می کند .

" من مدافعین فوق العاده ای در تیم به دست آوردم اما چیزی که مردم فراموش می کنند این است که آن ها مدافعین شکست ناپذیری نبودند و بهترین خط دفاعی نبود .
مردم می گویند ما هیچ گاه مدافعین را نتوانستیم بسازیم اما با مدافعینی مثل لارن , سول کمپل و کولو توره و اشلی کول توانستیم تیم شکست ناپذیر داشته باشیم . چهار مدافعی دشاتیم که البته به خوبی صحبت می کردند و در ارتباط بودند .
اخیرا ما مدافعین ساکت تری داشتیم اما من فکر می کنم مرتساکر می تواند سخن ور خوبی برای دفاع باشد . او از خود بیرون می آید نگران نباشید . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۷/۲۴
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۵۴۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰