loading
در حال بررسی درخواست شما
می خواهم دیوید سیمن جدید آرسنال باشم !
می خواهم دیوید سیمن جدید آرسنال باشم !

می خواهم دیوید سیمن جدید آرسنال باشم !

وویچ ژسنی قصد دارد نام خود را در تاریخ باشگاه آرسنال ماندگار کرده و یاد سیمن را در ذهن هواداران زنده کند ... او ولی معتقد است هنوز به چیز بزرگی دست نیافته و قدم های اولش را بر می دارد ...

از زمانی که دیوید سیمن در سال 2003 باشگاه را ترک کرد توپچی ها چند دروازبان را در درون دروازه امتحان کردند که از این میان این تنها ینس لمن بود که توانست خود را در حد و اندازه های جایگزینی سنگربان ملی پوش و انگلیسی سابق توپچی ها معرفی نماید .

دروازبان 21 ساله و لهستانی آرسنال در گفتگوی خود با تاک اسپورت اظهار کرده قصد رسیدن به جایگاه سیمن افسانه ای را دارد  ...هرچند ، او می داند پیش از دستیابی به این مهم باید به سیر پیشرفت خود ادامه دهد و تجربیات خود را بالا ببرد !

او می گوید : " بهترین بازی هایم را برای تیم انجام می دهم ... اگر بتوانم اعتبار خود را افزایش دهم بسیار عالی خواهد بود ...احساس می کنم از سوی هوادران حمایت می شوم ... آنچه در توشه دارم همین حمایت هاست ...حمایت از جانب هم تیمی ها و مربی ام ..! "

" من تنها روی کارهایم تمرکز کردم ولی موارد زیادی هستند که باید بهبود یابند ... خاطر جمع هستم که میتوانم این کار را در آرسنال انجام دهم ...فقط می خواهم کار کنم و این روال را ادامه دهم تا همیشه در بهترین شرایط خود بوده و بهترین عملکرد را داشته باشم ...اگر بتوانم در نظر هوادارن به دیوید سیمن جدید آرسنال تبدیل شوم فوق العاده خوشحال خواهم شد "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۷/۲۵
به قلم علی عابدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : talkSPORT
بازدید: ۹۱۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰