loading
در حال بررسی درخواست شما
ورمایلن: مطمئن باشید که رشد میکنیم
ورمایلن: مطمئن باشید که رشد میکنیم

ورمایلن: مطمئن باشید که رشد میکنیم

کاپیتان دوم آرسنال مدت زیادی را مصدوم بوده و بازیها را از روی صندلیهای ورشگاه تعقیب می کرده است. او در جریان پیروزی 2-1 مقابل ساندرلند تحت تاثیر تیم و رابین ونپرسی قرار گرفت. اما ورمایلن بعد از به ثمر رسیدن گل تساوی توسط لارسن، کاهش اعتماد به نفس را در هم تیمی هایش دید و او معتقد است که اعتماد به نفس، نقش مهمی را در فوتبال ایفا میکند.

" من به باشگاه ایمان دارم و مطمئنم که پیشرفت میکنیم."

" البته اگر شما مثل روز یکشنبه نتیجه ی خوبی بگیرید، اعتماد به نفستان افزایش پیدا میکند.اما شما باید از این مسائل درس بگرید و فکر نمیکنم بعد از خوردن یک گل اعتماد به نفستان کاهش پیدا کند. اگر شما بازیکن حرفه ای هستید باید اعتماد به نفس خودتان را حفظ کنید و به خودتان اطمینان داشته باشید و هرچه که اتفاق می افتد مهم نیست. "

" اگر شما شروع بدی داشته باشید، باید اعتماد به نفس خودتان را حفظ کنید و در این صورت همه چیز روبه راه خواهد شد. فکر میکنم باید این موضوع را در تیم تقویت کنیم و بازیها را برنده شویم."

فرمایلن تحت تاثیر عملکرد ونپرسی و همچنین مدافعان جدید قرار گرفته است.

" من یک سال است که کوسیلنی را میشناسم و به همین خاطر از کیفیت او مطلع ام. اما نسبت به مرتساکر زیاد شناخت ندارم اما در چند بازی که او انجام داده، بلوغ را میتوان دید. او تجربه زیادی دارد و در زمین خوب جایگیری میکند و به نظرم بازیکن کارآمدی هست."

" رابین بسیار آمده است. او احساس خوبی نسبت به خودش دارد و این مهم است. در مورد کیفیت رابین شکی نیست و اگر آماده باشد در زمین آن را نشان میدهد. "

" رابین کاپیتان بزرگی است و فکر میکنم رهبری در ذات اوست. او به خوبی با بازیکنان جوان صحبت میکند و میتوانید ببینید که برای هر توپ میجنگند. او در زمین و خارج از زمین رهبر بزرگی است. "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۷/۲۶
به قلم کاظم دانش
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : آرسنال
بازدید: ۵۳۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰