loading
در حال بررسی درخواست شما
سانگ : از کاپیتان بودن احساس غرور داشتم
سانگ : از کاپیتان بودن احساس غرور داشتم

سانگ : از کاپیتان بودن احساس غرور داشتم

الکس سانگ در پیروزی روز یکشنبه و در غیاب ونپرسی که از روی نیمکت کار را دنبال میکرد ، کاپیتان آرسنال بود .

مصاحبه سانگ با آرسنال - پلیر بعد بازی :

در مورد پیروزی مقابل استوک سیتی ...

" مطمئنا وقتی مقابل چنین تیمی بازی میکنید میخواهید پیروز شوید ، شما تنها باید آماده ی مبارزه باشید ، امروز بازی بسیار سختی داشتیم و میخواستیم به همه نشان دهیم که ما تیم خوبی هستیم .

" رابین وارد زمین شد و مدافعان آنها را نگران و دستپاچه کرد ، ما میدانیم او در هر زمان یک بازیکن خوب است و با آمدنش خطرناک ظاهر شد.

" جروینهو امروز عالی بود اما به طور کل همه ی مجموعه تیم امروز خوب بودند ، این بسیار خوب است چرا که به این معناست که ما بازی به بازی پیشرفت میکنیم ، ما باید این کار را ادامه دهیم چرا که بازی بعد مقابل چلسی بسیار برای ما مهم میباشد.

در مورد پیشروی از نیمه ...

" فکر میکنم ما تنها به کمی تمرکز بیشتر نیاز داشتیم ، ما میدانیم وقتی ضربات آزاد علیه ما اعلام میشود ما باید بسیار با دقت عمل کنیم ، خوب بودیم اما باز هم گل دریافت کردیم.

به همین دلیل برای ما بسیار نا امید کننده است ، ما در در نیمه ی دوم نمایش متفاوتی داشتیم ، هم باید پیشروی میکردیم و هم برای ضربات ایستگاهی آماده میشدیم .

ما بازی را به خوبی مدیریت کردیم ، استوک سیتی امروز فرصتهای گل زیادی نداشت، ما بسیار خوب بودیم و من از این بابت بسیار بسیار خوشحال هستم. 

در مورد رابین ونپرسی...

"او یکی از بهترین بازیکنان است ،من هر روز او را در تمرینات میبینم ، او به علت مصدومیتش خوش شانس نبود ، اما اکنون بسیار قدرتمند و با تمرکز است.

امروز خیلی خوشحال بودیم از اینکه او یکی از بهترین بازیکنانی است که در کنارش بازی میکنیم ، من افتخار میکنم که با او در یک تیم هستیم ، او آمد ، 2 گل به ثمر رساند و این برای ما بسیار خوب بود.

در مورد کاپیتانی ...

" بسیار احساس غرور و افتخار میکنم ، شش یا هفت سال پیش اگر کسی به من میگفت روزی کاپیتان آرسنال میشوی به هیچ عنوان حرفهایش را قبول و باور نمیکردم ،

" اما امروز بسیار خوشحال هستم که توانستم به رئیس نشان دهم یکی از رهبران تیم هستم ، ما بازیکنان زیادی داریم که میتواندد این کار را انجام دهند. 

در مورد اعتماد به نفس ...

"ما در ابتدای فصل گلهای بچه گانه ای دریافت کردیم اما اکنون با قدرت باز گشته ایم. به همین دلیل باید هر هفته پیشرفت کنیم ،

امروز شاهد آن بودیم که روی ضربات ایستگاهی پایه و اساس دفاعی داشتیم ، برای ما بسیار خوب است که قویتر شده ایم و برای با هم دفاع کردن تلاش میکنیم .

آنچه که باید در نیمه دوم انجام میدادیم استفاده از موقعیتها و فرصتهایمان بود که به موقع انجام دادیم .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۸/۲
به قلم مهدی رباهاط
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹۱۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰