loading
در حال بررسی درخواست شما
ون پرسی : می خواهم پيشرفت كنم
ون پرسی : می خواهم پيشرفت كنم

ون پرسی : می خواهم پيشرفت كنم



رابين ون پرسی با دو گلی كه در بازی مقابل استوك سيتی به ثمر رساند ، 25 امين گل خود در 26 بازی در ليگ برتر و 29 امين گل خود در 36 امين بازی خود در تمام رقابت ها در سال 2011 را به ثمر رساند.

كاپيتان توپچی ها پس از بازی در مصاحبه با BBC گفت:

" من هر زمان كه در زمين باشم ، چه بازی را از ابتدا شروع كرده باشم چه نكرده باشم ، تلاش می كنم تا 100 % توان خود را به كار گيرم. چيزی كه من فكر می كنم هر كسی بايد آن را انجام دهد ، دادن 100 % توان خود در بازی است. اگر شما اين كار را انجام دهيد ، نتايج خوبی را برای شما به همراه خواهد داشت.

" اميدوارم بتوانم پيشرفت بيشتری داشته باشم. اگر شما يك مهاجم باشيد دوست داريد گل زنی كنيد اما از نظر خودم مهاجمی شبيه دروگبا يا تورس نيستم كه آنجا هستند تا گلزنی كنند. من می خواهم پاس گلهای بيشتری نيز بدهم و می خواهم اين بخش از بازی خود را بهبود بخشم. من بابت گلزنی هايم خوشحال هستم اما هنوز جای پيشرفت دارم.

" از آغاز سال 2011 ، آمار من در گلزنی خوب شده است و اين كاملا برای من جديد است زيرا پيش از اين هرگز اينگونه در مسير گلزنی قرار نگرفته بودم. من عاشق گلزنی هستم و از آن لذت می برم اما مهم ترين چيز برای من اين است كه برای تيم بازيكن مهمی باشم."

پاس های هر دو گل ون پرسی مقابل استوك سيتی را جروينيو داد و كاپيتان توپچی ها پس از بازی وی را مورد تحسين قرار داد.

" او در مجموع بازی خوبی داشت. او واقعا خوب از دو بازيكن عبور كرد. او در حركاتش سرعت فوق العاده ای دارد كه باعث می شود مسافت بيشتری را طی كند و اين مساله به او فضا و زمان بيشتری را برای بازی می دهد.

" او يك گل زد و دو پاس گل واقعا خوب داد بنابراين از نظر من ، او امروز بهترين بازيكن ميدان بود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۸/۲
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arseblog.com
بازدید: ۹۰۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰