loading
در حال بررسی درخواست شما
جروينيو: بايد رابين را حفظ كنيم
جروينيو: بايد رابين را حفظ كنيم

جروينيو: بايد رابين را حفظ كنيم



آرسنال از سال 2005 تا كنون موفق به فتح جامی نشده است و در اين تابستان 3 بازيكن مهم خود يعنی سسك فابرگاس ، سمير نصری و گائل كليچی را نيز از دست داد. ون پرسی نيز در پايان اين فصل تنها يك سال از قراردادش باقی می ماند و از حالا گمانه زنی ها مبنی بر جدایی وی از آرسنال بالا گرفته است.

كاپيتان توپچی ها اعلام كرده است عجله ای برای تمديد قرارداد ندارد اما جروينيو معتقد است كه باشگاه بايد هر كاری را برای حفظ اين بازيكن انجام دهد.

" ما هميشه به بهترين بازيكنانمان احتياج داريم بنابراين رك و پوست كنده بگويم ، نياز داريم تا بازيكنی مانند ون پرسی در باشگاه بماند.

" باعث خوشحالی من خواهد بود كه او بماند. من تازه به تيم آمده ام و می خواهم او اينجا بماند تا بتوانم برای مدت بيشتری در كنار او بازی كنم.

" اين مساله ای شخصی ميان رابين ، مربی و مديران باشگاه است. هريك از ما متوجه و مراقب حرفه خود هستيم و مهمترين چيز در رختكن ، صحبت كردن در مورد تيم است. به لحاظ روانی ، رابين برای ما يك وزنه است. او يكی از پرتجربه ترين بازيكنان ما در زمين است و زمانی كه به بازی می آيد ، خط دفاع حريف را تحت فشار می گذارد كه اين مساله به ما در بازی كمك می كند.

" در مقابل استوك ، او به بازی آمد و دو گل را به ثمر رساند. او بازيكن برجسته ای است و تيم به او نياز دارد.

"شما بايد در يك گروه رهبرانی داشته باشيد و او بازيكنی است كه تيم را رو به جلو هدايت می كند. او كاپيتان تيم است و نقش محافظت كردن از گروه را دارد و او اين مسئوليت را پذيرفته است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۸/۲
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : espn.co.uk
بازدید: ۹۰۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰