loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه ونگر بعد از شکست بولتون
مصاحبه ونگر بعد از شکست بولتون

مصاحبه ونگر بعد از شکست بولتون

- درباره پیروزی
شانسهایی در نیمه اول داشتیم. نیمه دوم، در نیمه زمین خودمان توپی را از دست دادیم که باعث گل خوردنمان شد.البته آنها باز هم مارا امتحان کردند. اما بعد از آن بازیکنان باتجربه ما نبض بازی را در اختیار گرفتند. آرشاوین، پارک و بنایون باعث ایجاد تفاوت شدند.
باید به این تیم تبریک بگویم زیرا دو مدافع کناری ما بسیار جوان بودند و اغلب در مرکز بازی میکردند. در میانه زمین بسیار جوان بودیم اما روحیه خوبی از خود نشان دادیم.

- درباره خستگی ...
در 20 آخر کمی خسته به نظر میرسیدیم. خیلی از بازیکنانمان در این سطح بازی نکرده بودند و اینکه بازی به وقت اضافه نکشد برای ما اهمیت زیادی داشت.

- درباره بازگشت ورمایلن...
عملکرد خوبی داشت. مشکلی از ناحیه ماهیچه ساق پا داشت که او را بیرون کشیدیم اما امیدوارم که آسیب جدی نباشد. او برای بازی در روز شنبه آمادگی کامل نخواهد داشت. هنوز نمیدانم که چه کار باید بکنم اما او فردا تستی خواهد داشت اما آسیب بدی به نظر نمیرسد.
او برای مدتی طولانی بیرون بود و فقط دیروز یک جلسه تمرین داشت. انتظار چنین عملکردی با چنین شدتی نداشتم. فکر نمیکنم مشکل کشیدگی ماهیچه داشته باشد و فقط کمی دچار گرفتگی ماهیچه شده است. توماس در دوماه اخیر در هیچ دیداری حضور نداشته، او خودش میخواست بیرون بیاید ما میخواستیم در زمین نگهش داریم چون گل خوردن در 4 دقیقه پایانی احمقانه است. او خودش گفت نمیتواند ادامه بدهد و امیوارم مشکل جدی نداشته باشد.

- درباره فرم تیم...
فقط میخواهیم آن را ادامه دهیم. ذهنیت مردم را فقط ما میتوانیم تغییر دهیم. روحیه و نگرش خوبی داریم و هنوز جا برای پیشرفت وجود دارد. ما هر روز بهتر میشویم.

- درباره آرشاوین...
وقتی توپ را در اختیار دارد کمی قمار میکند. گاهی اوقات توپهایی را خراب میکند که نباید خراب کند اما در آخر کارنامه خوبی از خود به جا میگذارد. او با زدن یک گل و دو پاس گل عملکرد خوبی داشت.

- درباره استفاده از آرشاوین در پست شماره 10 ...
بازی کردن با دومهاجم و دو وینگر امکانپذیر نیست. او بازیکن عمقی است اما میخواست به عنوان مهاجم سایه بازی کند. هرجا که از آندری بخواهید، او برای شما بازی میکند اما اگر صادقانه از او سوال کنید او دوست دارد به عنوان مهاجم دوم بازی کند.

- درباره چو یانگ پارک...
از او راضی ام و عملکرد خیلی خیلی خوبی از خود نشان داد. در ارتباط با دیگران بسیار هوشمندانه کار میکند. کیفیت حرکات و تمام کنندگی او فوق العاده است. او امشب کیفیت خود را نشان داد و به نظرم برای بازیهای لیگ آماده است. او امشب با ازادی بیشتری بازی میکرد و احساس راحت داشت و نشان داد که بازیکن خوبی است.

- درباره چمبرلین...
همان چیزی که به شما گفتم را نیاز دارد. او باید بر روی بازیها مسلط تر شود. او حالا در سطحی است که بر روی هر توپ 100درصد متمرکز باشد و این چیزها را باید در این بازیها یاد بگیرد.

- درباره چلسی...
11 تغییر در این بازی داشتیم، بنابراین شنبه شب تغییرات زیادی خواهیم داشت. این بازی در سطح بالایی برگزار میشود و ما هم بهترین عملکردمان را نمایش خواهیم داد و مطمئنم که از آن بازی چیزهایی را میتوانیم بگیریم.
شما میتوانید پرواز کنید اما در فوتبال راه زمینی سریعتر است. ما به پیشرفت خود ادامه خواهیم داد و با روحیه ای بالا به آنجا خواهیم رفت.

- درباره فابیانسکی...
او یک دروزبان باکلاس جهانی است. همیشه از داشتن او بسیار خوشحالم، مانونه هم گلر خوبی است. مشکل این پست که بیشتر از یک نفر نمیتواند آنجا باشد.

- درباره میایچی...
او به انداه کافی بازی نکرد چون باید دفاع میکردیم. اما شما شجاعت او را میتوانستید ببینید، سرعت او تاثیرگذار است. او و چمبرلین باید نهایت استفاده از این شانسها ببرند. او به دلیل مصدومیت فقط یک جلسه دیروز تمرین داشت. او با مربی بدنسازی تمرینات زیادی انجام میدهد و به نظرم برای کریسمس آماده خواهد بود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۸/۴
به قلم کاظم دانش
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۳۵۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰