loading
در حال بررسی درخواست شما
شروع سیتی شگفت زده ام کرد
شروع سیتی شگفت زده ام کرد

شروع سیتی شگفت زده ام کرد


"منچستر سیتی شروع خارق العاده ای داشته.
"شما از آنها انتظار نداشتید تا شروعی مانند این را داشته باشند، ولی هنوز در این فصل زود است. هر تیمی باید از وضعیت های سختی عبور کند. خوشبختانه ما قسمت سخت خودمان را سپری کردیم و اکنون میتوانیم صعود کنیم.
"در هشت تا 10 بازی اول شما میتوانید اولین خروجی روند لیگ را ببینید و این همان چیزی است که اکنون وجود دارد. به نظر میرسد منچستر یونایتد، سیتی، چلسی، لیورپول، تاتنهام و احتمالا ما آنجا [در بالای جدول] خواهیم بود.
"پیروزی سیتی برابر یونایتد پر قدرت تر از آن نمیتوانست باشد. من نتیجه ای مانند آن را بیش از حد پر اهمیت در نظر نمیگیرم زیرا همواره با توجه به شرایط خاص قابل توضیح خواهد بود. زمانی که 10 نفره شده اید باید بازی را دنبال کنید و البته خود را در برابر ضد حملات آسیب پذیر کرده اید.
"فکر میکنم سیتی 7 شوت در چهارچوب داشت و 6-1 برنده شد، این یعنی همه موقعیت هایی که داشتند فرصت گل بوده است مانند یونایتد برابر ما. ما تلاش کردیم تا با 10 نفر حمله کنیم و در 20 دقیقه پایانی 4 گل را دریافت کردیم. ولی در پایان روز، فارق از جنبه احساسی نتیجه، مفهوم پر اهمیتی وجود نداشت.
"بسیار حیرت آور است که در آن لحظه آنها به چه سادگی گل میزدند. این بدین معنی است که آنها باید قدرتی رو به جلو باشند و همه تیمها در لیگ باید با این موضوع کنار بیایند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۸/۶
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۵۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰