loading
در حال بررسی درخواست شما
 در تمام بازی خطرناک بودیم
 در تمام بازی خطرناک بودیم

در تمام بازی خطرناک بودیم

در مورد گل سوم چلسی...
خیلی ناراحت بودم اما در مجموع باید بگویم فقط می توانم تیمم را ستایش کنم. ما در زمین نا امید نشدیم و به بازی خودمان ادامه دادیم. می دانستیم به یک برد در اینجا نیاز داریم و کار خود را انجام دادیم تا بازی را پیروز شویم. در مجموع احساس میکنم آنها عملکرد تیمی خوبی داشتند و روحیه خوبی از خود نشان دادند، وقتی شما دقیقا قبل از پایان نیمه اول 2-1 عقب می افتید کارتان سخت می شود اما ما ما در نیمه دوم با شور و اشتیاق زیادی وارد زمین شدیم و هجومی کار کردیم.

در نیمه دوم احساس کردم از نظر دفاعی بهتر از نیمه اول بودیم، در نیمه اول شانس های زیادی را دز دست دادیم، البته این به این خاطر بود که چلسی خیلی هجومی بازی می کرد اما اما در تمام طول بازی خطرناک ظاهر شدیم و امیدوارم چنین عملکردی باعث شود تیم دوباره ایمان خود را به دست بیاورد و روی قوی و قوی تر شدن تمرکز کند.

در مورد رابین ونپرسی...
البته که او روی فرم است و از کلاس بالای بازی خود سود می برد، ما خیلی حمله می کنیم و در مجموع شانس های زیادی هم به دست می آوریم، هوش او در حرکات داخل محوطه و دقت او در تمام کنندگی استثنایی است.

در مورد عملکرد لورن کوشلنی...
او خارق العاده بود. در نیمه اول او تنها کسی بود که در عقب زمین قدرتمند به نظر می رسید اما احساس می کنم در نیمه اول ما فضای زیادی به آنها در عقب زمین و در میانه زمین دادیم و در نیمه دوم فشرده تر بازی کردیم، در حملات خطرناک باقی ماندیم اما در دفاع کمتر دچار دردسر شدیم.

در مورد اینکه در آخر بازی تیمتان را به آرام کردن بازی تشویق کردید...
شما می دانید وقتی در یک بازی 4-3 جلو هستید روی نیمکت چه خبر است، شما نباید تیمتان را به انجام کارهای احمقانه تشویق کنید، اما همه این تیم و این باشگاه را با این شیوه می شناسند، بعضی وقتها شما با این کار پاداش می گیرید و گاهی اوقات مجازات می شوید.

در مورد اینکه این تیم چلسی خیلی باز است...
باید در این مورد فکر کنم، فکر میکنم ما یک سال در اینجا بازی را 3-2 بردیم که کانو در آن بازی دو گل زد و ما 2-1 عقب بودیم، این به بازیها بستگی دارد چون چلسی تا کنون کاملا باز به نظر نمی رسید، آنها در بازیهای قبل خود نیز در دفاع خوب کار می کردند، امروز این کیفیت ما بود آنها را باز کردیم و خیلی هجومی بازی کردیم.

در مورد اینکه تیمش چه تغییری کرده است...
این تغییر که ما نصف تیممان را در 31 آگوست در اختیار داشتیم و باید برای صعود به لیگ قهرمانان هم رقابت میکردیم، باید به عنوان یک تیم اینکه می خواهیم چگونه فوتبال بازی کنیم را یاد می گرفتیم، در این مسیر هر برد شما را قدرتمند تر می کند.

حالا بازیکنان متوجه شده اند که ما چگونه بازی می کنیم بنابراین قوی تر شده ایم اما هنوز باید متواضع باشیم، تمرکز داشته باشیم و در کنار هم به سختی تلاش کنیم، هنوز فاصله زیادی تا قرار گرفتن در یک جایگاه قدرتمند در لیگ وجود دارد و تیمهای بالای سر ما هم زیاد امتیاز از دست نمی دهند، اما کیفیتی که امروز نشان دادیم اطمینان بیشتری به ما داد.

در مورد آرون رمزی...
چیزی که مردم در مورد بازیکنانی مثل ووچیچ،رمزی و ویلشر فراموش می کنند این است که همه آنها 19 و 20 ساله هستند، آنها بازیکنان با کیفیتی هستند و طبیعی است که بازی به بازی و سال به سال پیشرفت کنند.

در مورد فرم قدرتمند تیم...
این بهترین چیز در کار من است، حالا ثبات بیشتری داریم و باید به این روند ادامه دهیم، سه شنبه شب یک تست دیگر برای ماست که باید تمرکز کنیم و آن کیفیت را دوباره از خودمان نشان دهیم، این چیزی است که در حال حاضر باید روی آن تمرکز کنیم.

یک جمع بندی کلی...
ما بازیهایی مثل لیورپول و منچستر یونایتد را داشتیم که 10 نفره بازی کردیم اما ما تیم کامل خود را در آن زمان در اختیار نداشتیم، به شدت احساس می کنم حالا خیلی قوی تر هستیم.

در مورد گلهایی که در این فصل در بازیهای بزرگ رد و بدل شده است...
سوال خوبی است چون به این مربوط می شود که آیا بازیکنان هجومی خوب زیاد شده اند و تیمی که گلهای زیادی میزند باز بازی میکند و این فرصت را برای گلزنی به تیم حریف می دهد؟ یا اینکه تیمهای بزرگ از نظر دفاعی شکننده تر شده اند؟ پاسخ دادن به این سوال سخت است، برای این کار به بازیهای بیشتری نیاز است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۸/۷
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۴۳۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰