loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: خوشحالی ها نشان دهنده اشتیاق ما بود
ونگر: خوشحالی ها نشان دهنده اشتیاق ما بود

ونگر: خوشحالی ها نشان دهنده اشتیاق ما بود


تیم آرسنال موفق شد چلسی را در استمفورد بریج با نتیجه 5-3 شکست دهد، پس از بازی بازیکنان تیم به گوشه ای از ورزشگاه که هواداران آرسنال آنجا حضور داشتند رفتند و شادی خود را با هواداران تقسیم کردند.

ونگر معتقد است این خوشحالی ها نشان دهنده اشتیاق بازیکنانش به بردن بود.

"خوشحالی ها مهم بودند چون بیانگر دو نکته بودند، اینکه بازیکنان چه قدر میل به برد دارند و اینکه چه آزمون بزرگی برای ما بود.

آنها بیانگر اشتیاق به پیروزی بود که در تیم وجود دارد، به همین خاطر من مطمئنم که ما فردا نمایشی خوب از خودمان ارائه خواهیم داد.

من همیشه خیلی مطمئن بودم، می دانستم که بازیهای فوتبال به جزئیات بازی مربوط می شود، ما دوباره آن را روز شنبه دیدیم، بردی بزرگ و بازی بسیار دشواری بود.

بعضی ها می گفتند این تیم باید برای نیفتادن بجنگد اما حالا می گویند این تیم شکست ناپذیر است اما ما هنوز خیلی جای پیشرفت داریم. من خوشبینم چون به کیفیت تیم ایمان دارم و این را هم به خوبی میدانم که در میان بازیکنانم اشتیاق زیادی برای پیشرفت وجود دارد، اتحاد خوبی داخل تیم داریم بنابراین من همیشه خوشبین بودم.

معتقدم برای اینکه دوباره به جمع مدعیان قهرمانی بازگردیم باید ثبات بیشتری در نتیجه گیری از خود نشان دهیم، ما به جایگاه کسب سهمیه لیگ قهرمانان نزدیکتر شده ایم، قدم بعدی این است که به جمع چهار تیم بالای جدول نزدیکتر شویم، این هدف اصلی ماست اما ما به زمان نیاز داریم تا به موقعیتی قدرتمند تر برسیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۸/۹
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۶۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰