loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه ی رئیس پس از بازی مقابل مارسی
مصاحبه ی رئیس پس از بازی مقابل مارسی

مصاحبه ی رئیس پس از بازی مقابل مارسی

در مورد رابین ونپرسی ...

او وقتی وارد زمین شد شانس زدن گل را داشت ، او میخواست توپ را به صورت چیپ به گل تبدیل کند اما به هر حال نمیتوان گفت یک بازیکن همیشه باید تفاوت و تغییر ایجاد کند .

در مورد تساوی 0-0 ...

احساس میکنم بازی در شرایطی بود که در بهترین حالت فیزیکی خود نبودیم ، مارسی قویتر از ما بازی را آغاز کرد و ما بعد از آن به بازی برگشتیم .

در نیمه ی اول فرصت هایی داشتیم و میتوانستیم بر آنها غلبه کنیم ، پس از آن منظم بودیم .

ما راغب بودیم اما شما باید به مارسی اعتبار دهید ، آنها در دفاع بسیار خوب بودند ، در بازی ما وقفه ایجاد میکردند و به اندازه ی کافی برای خروج از این موقعیت باهوش نبودیم .

نکات مثبت اینها هستند که گلی دریافت نکردیم و مارسی تنها یک شوت در چهارچوب داشت ، به طور کلی میدانیم که در یک سوم دفاعی میتوانیم بهتر باشیم .

در مورد چهار نفر عقب زمین ...

از آنها راضی بودم ، به طور کامل عالی نبود اما چهار نفر عقب ما در حال بازسازی هستند به طور کلی ورمالن بازی بسیار خوبی داشت ، مرتساکر امشب بسیار محکم بود ، سانتوس خوب بود ، جنکینسون تازه بازگشته بود و فاقد تجربه در شرایط خاص بود اما به طور کلی عملکرد خوبی داشت.

در مورد میل هجومی سانتوس ...

وقتی او توپ را در اختیار دارد خوشحال هستم ، شخصا احساس میکنم او قدرت دفاعی بیشتری نسبت به آن چیزی که بیشتر مردم فکر میکنند دارد .

او در هر بازی قویتر میشود ، پسر بسیار باهوشی است که خیلی زود یاد میگیرد و قطعا در حال هماهنگی و انطباق با شیوه ی بازیهای انگلیس است ، آسان نیست که پشت سر هم بازی کنید .

در مورد تاثیرات بازی شنبه ...

شاید از نظر احساسی بیشتر از جسمانی تاثیر داشت ، بسیار سخت است که تنها سه روز بعد مجددا بازی کنید اما ما همچنان موقعیتهایی را داشتیم به ویژه رمزی که در نیمه ی اول دو شانس بزرگ داشت ، جروینهو دارای شانس بود و در چنین بازیهایی شما انتظار دارید یکی از این شانسها به گل تبدیل شود .

در مورد پارک چو یونگ ...

او هفته ی گذشته بسیار خوب بود . اما امشب شما میتوانستید ببینید که فاقد سرعت بازی بود چرا که به اندازه کافی بازی نکرده بود 

در مورد نداشتن امنیت صعود ...

خب ما میخواستیم امشب آن را کسب کنیم اما این را نیز باید منصفانه گفت که ما از دو بازی مقابل مارسی چهار امتیاز کسب کردیم . چهار امتیاز به طور کل خیلی بد نیست .

در مورد امید به صدرنشینی در پایان ...

من فقط به نمرات المپیاکوس نگاه میکنم که امشب بسیار خوب بازی کردند و مالکیت توپ را در اختیار داشته اند .

همه فکر میکردند که بازی با المپیاکوس بسیار ساده خواهد بود اما میتوانید ببینید که حتی امشب تنها با نتیجه ی 1-0 شکست خوردند . 

طبق شنیده ها ، آنها در این بازی بسیار قوی بودند اگر بازی بعدی خانگی خود را ببریم شانس زیادی خواهیم داشت .

در مورد مصدومیت در این بازی ...

به نظر همه خوب هستند .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۸/۱۱
به قلم مهدی رباهاط
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۲۱۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰