loading
در حال بررسی درخواست شما
پارك : جو رختكن در بازی مقابل چلسی فوق العاده بود
پارك : جو رختكن در بازی مقابل چلسی فوق العاده بود

پارك : جو رختكن در بازی مقابل چلسی فوق العاده بود



جو ، بعد از اينكه هفته قبل اولين گل خود را برای باشگاه به ثمر رساندی چه احساسی داری؟


اول از همه اينكه بسيار خوشحال بودم ، مخصوصا به اين دليل كه آن فقط دومين بازی من برای تيم بود. بسيار خوشحال بودم. فكر می كنم بازيكنان قديمی تر كمك زيادی به من كردند و اين دليلی است كه چرا موفق به گلزنی شدم.

از آن گل چه چيزی را به خاطر داری؟

اول اينكه زمانی كه گل زدم همه بازيكنان به سمت من آمدند و تبريك گفتند. هواداران نيز مرا تشويق كردند و اين مساله مرا بسيار خوشحال كرد. اول فكر كردم چهارچوب دروازه را گم كرده ام اما توپ به تور نشست و من از اين بابت بسيار خوشحال شدم. احساس فوق العاده ای بعد از گل داشتم.

چه قدر برای شما مهم بود كه هواداران را تحت تاثير عملكرد خود قرار دهی؟

اگر شما مهاجم باشيد ، بهترين راه تحت تاثير قرار دادن هواداران گلزنی است. بنابراين تمام توان خود را به كار خواهم گرفت تا در هر بازی اين كار را انجام دهم. من تلاش می كنم به در همه جای زمين حضور داشته باشم ، دوندگی كنم و برای تيم گلزنی كنم. فكر می كنم كه اين مهترين چيز است.

آرسن ونگر گفته است كه هواداران علاقه شان به تو بيشتر خواهد شد - بعد از بازی او به تو چه گفت؟

چيز زيادی نگفت. فقط گفت كه من خوب بازی كردم و آن بازی بسيار خوبی بود.

تا چه اندازه اطمينان داری كه آرسنال می تواند فاتح جام اتحاديه شود؟

من شنيده ام كه آرسنال در دو حضور اخير خود در فينال ، نتوانسته فاتح اين جام شود اما بايد امسال بهترين عملكرد خود را ارائه دهيم تا اين جام را برنده شويم. فكر می كنم كه می توانيم اين كار را انجام دهيم ، امكان پذير است.

منچستر سيتی حريف بعدی شما خواهد بود - اين بازی چه قدر دشوار است؟

البته ، آنها تيم قدرتمندی هستند ، يك تيم بسيار خوب اما بازی در خانه ماست و هواداران زيادی ما را تشويق می كنند. بايد بهترين عملكرد خود را ارائه دهيم تا برنده بازی شويم.

آيا احساس می كنی كه اكنون برای بازی در ليگ برتر آماده ای؟

من تمام تلاش خود را خواهم كرد تا نشان دهم كه در بهترين شرايط هستم و به اندازه ای خوب هستم كه در اينجا بازی كنم. تمريناتم و چگونگی زندگی ام به من كمك می كند تا خود را با فوتبال انگلستان وفق دهم. د رحال حاضر هيچ مشكلی ندارم و در شرايط خوبی هستم. البته ، تصميم نهایی با مربی است بنابراين من تمام تلاش خود را خواهم كرد تا خود را برای زمانی كه شانسی برای بازی پيدا می كنم آماده كنم.

تا رسيدن به آن سطح چه قدر فاصله داری؟

همواره چنين رويایی داشتم و اكنون اين شانس را دارم تا در اين تيم بازی كنم. بنابراين آن برای من غير قابل باور است. شخصا ، اين را بهترين شانسم برای پيشرفت كردن مهارت هايم و بازی كردن در كنار اين بازيكنان تراز اول می دانم.

مهاجم اصلی آرسنال در حال حاضر رابين ون پرسی است - چه قدر تحت تاثير او قرار گرفته ای؟

او در هر بازی فوق العاده عمل می كند و تمامی بازيكنان و هواداران تحت تاثير عملكرد او قرار گرفته اند. زمانی كه او را در بازی و تمرينات می بينم ، فكر می كنم كه او بازيكن بسيار خوبی است.

آرسن ونگر گفته است در بازی هایی به رابين استراحت خواهد داد - آيا اين انتظار را داری كه پس از آن شانسی برای بازی پيدا كنی؟

من در نبود ون پرسی تنها مهاجم تيم نيستم. بنابراين من تنها تلاش می كنم تا خود را به لحاظ فيزيكی آماده كنم. پس از ان تصميم با مربی است.

تيم توانسته است هشت بازی از نه بازی اخير خود را برنده شود - فكر می كنی به چه دليل نتايج آرسنال بهتر شده است؟

فكر می كنم كه بازيكنان خوب زيادی در اين تيم هست اما اين بدان معنی نيست كه آنها همه بازی ها را خواهند برد. مهمترين چيز از نظر من اين است در كنار يكديگر به خوبی كار كنيم. بازيكنان آرسنال همه با هم هستند و اين دليلی است كه چرا نتايج خوبی گرفته ايم.

در بازی مقابل چلسی از روی نيمكت نظاره گر بازی بودی - چه نظری داری؟

آن تجربه بسيار جالبی بود. در نيمه اول موقعيت های زيادی رور دروازه هر دو تيم وجود داشت و بازی از سرعت بالایی برخوردار بود. سرعت و كيفيت بازی بسيار بالا بود. اگر بيشتر بيشتر همانند آن بازی عمل كنيم ، سپس خواهيد ديد كه شادی را برای مردم به ارمغان خواهيم آورد.

جو رختكن چگونه بود؟

همه بازيكنان بسيار خوشحال بودند ، ما بسيار شاد بوديم. همه مربيان نيز خوشحال بودند. همه در شرايط خوبی بودند. برخی از بازيكنان سرود می خواندند و در مجموع جو بسيار خوبی وجود داشت.

آرسنال در اين فصل تا چه اندازه می تواند به موفقيت برسد؟

شخصا فكر می كنم كه آرسنال هميشه می تواند برنده شود ، ما هميشه اين امكان را داشته ايم. اگر ما عملكرد كنونی خود را در ساير بازی ها ادامه دهيم ، سپس خواهيد ديد كه ما در پايان فصل خوشحال خواهيم بود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۸/۱۴
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۷۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰