loading
در حال بررسی درخواست شما
تسلط کامل بر بازی
تسلط کامل بر بازی

تسلط کامل بر بازی



درباره پیروزی...
مجموعا یک عملکرد کنترل شده داشتیم . جایی که یک تسلط کامل بر بازی داشتیم . نمایش خوبی در نیمه اول داشتیم و در نیمه دوم این کمی کم تر شد اما هیچ وقت در وضعیت بد نبودیم . قدرتمند بودیم و روی هم رفته یک عصر مثبت برایمان بود . ما هفته گذشته پنج گل به ثمر رساندیم و امروز نیز سه گل زدیم و گلی دریافت نکردیم .



درباره مثبت شدن تفاضل گل تیم...
بله . ما با امتیاز خوبی بین خودمان بازی کردیم . بنسبت به شکست هشت بر دو برابر منچستر یونایتد در اولدترافورد این خوب بود اما ما این را قبلا ندیده بودیم . این یک شوک است هر گاه میان تفاضل گلمان منفی ببینم . ما می دانیم این مسئله می تواند در انتهای فصل باعث ایجاد تفاوت شود . نه اینکه این اولین بار باشد که تفاضل گلمان مثبت باشد اما اگر اگر به تیم های بالای ما نگاه کنید تفاوت زیادی وجود ندارد و شاید دو یا چهار گل تفاوت باشد و این قابل دست یابی است .



درباره بیشتری انتظار شما برای رضایت از پیروزی...
روحیه تیمی از اولین تا آخرین دقیقه بازی درست بود . ما با یک دیگر به خوبی کار می کنیم . من همیشه نسبت به تیم مثبت هستم چرا که با وجود قرار داشتن در یک وضعیت بد شما احساس می کنید که هیجان انجام دادن خوب کار وجود دارد . حالا عملکرد بهتری از ما اینجا وجود دارد .
تیم می خواهد پیشرفت کند . برای کار سخت و بهتر و بهتر شدن . این راضی کننده ترین مسئله امروز بود . در رختکن در بین دو نیمه احساس می کردید که از دو بر صفر بر نمی گردید . همیشه این حالت نیست .



درباره زوج دفاعی ورمائلن و کوشلنی...
من انتظار داشتم برای تیم حریف پیتر اودموینگی نیز بازی کند و من دو مدافع وسطی انتخاب کردم که سریع باشند . در پایان بازی او بازی نکرد اما آن ها در کنار هم بسیار خوب کار کردند .



درباره رابین ون پرسی...
در حال حاضر مهار کردن وی سخت است . او فقط یک گلزن نیست بلکه امروز یک سازنده نیز بود . این چیزی است که برای یک مهاجم من دوست دارم ببینم . تنها چیزی که درباره وی می دانم این است که او کلاس جهانی دارد . وقتی بچه بودم در آلمان آن ها سه رنک داشتند : کلاس ملی و داخلی , کلاس بین المللی و کلاس جهانی . World Class را ما همیشه با چهار یا پنج بازیکن می شناسیم اما می توانم وی را نیز در این قسمت قرار دهم .



درباره انتخاب بهترین مهاجم...
اینجا برخی کیفیت ها وجود دارد . اما البته لیونل مسی دوباره برنده می شود . او بهترین بازیکن در جهان است و سزاوار آن است چرا که او همه چیز برنده شده است . بگذارید فشار زیادی روی رابین ون پرسی نگذاریم و اجازه دهیم که از کل فصلش لذت ببرد . من فکر می کنم می توانیم تخمین بهتری از وی در انتهای فصل داشته باشیم .



درباره تمام کنندگی ورمائلن...
او باید به عنوان یک ضربه سر زننده گل دوم را می زد . من مدافعین میانی را گلزنی می کنند را دوست دارم اما همچنین در تیمم هر کسی گلزنی می کند را دوست دارم .



درباره عملکرد جنکینسون...
او امروز بازی بسیار جالبی و کیفیت داری در دفاعش داشت و همینطور کیفیت در حرکاتش .
مراحل پیشرفت وی بسیار جالب است . او در سطح انرژی داری قرار دارد که واقعا عالی است .



درباره تغییر کرنر ها...
فکر می کنم برخی پیشرفت هایی داشتیم و این قطعی است . اما نکاتی برای پیشرفت همچنان وجود دارد . من همیشه گفته ام بگذارید به دسامبر بازگردیم . بعد از یک تست واقعی . البته اولین تست مهم چلسی بود و بعد از ان باید بازی های دیگری به مانند بازی امروز را پیروز می شدیم . سپس بستگی به ثباتی دارد که ما می توانیم نشان دهیم .
البته ما در وضعیتی نیستیم که یک ماه قبل در آن قرار داشتیم اما نیاز داریم برخی کار های دیگر را نیز انجام دهیم ."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۸/۱۴
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۲۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰