loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال 3 - هال سیتی 0
آرسنال 3 - هال سیتی 0

آرسنال ۳ - هال سیتی ۰

آرسنال در این بازی در زمین خانگی خود در امارات سعی داشت تا با خبر از شکست 3 - 0 منچستر یونایتد برابر فولهام برای کسب هر سه امتیاز بازی کند.
آرسنال با ترکیب زیر وارد بازی شد:
مانوئل آلمونیا
امانوئل ابوئه
ویلیام گالاس
توماس ورمائلن
میکاییل سیلوستره
الکس سانگ
آبو دیابی
نوس دنیلسون
آندری ارشاوین
آدواردو داسیلوا
سمیر نصری

تعویض های آرسنال عبارت بودند از :
آرون رمزی به جای سمیر نصری در دقیقه 68
تئو والکات به جای ادواردو در دقیقه 75
کارلوس ولا به جای آندری ارشاوین در دقیقه 83

 

با شروع نیمه اول حملات آرسنال با انگیزه بسیار بالای کسب هر سه امتیاز شروع شد .
با وجود اینکه هم چنان خلا رابین و پل ارتباطی میان حملات به وجود آمده و تمام کنندگی تیم وجود داشت اما در بین پاس کاری ها و حملات تیم به وضوح انگیزه کسب سه امتیاز موج می زد.
البته در سوی دیگر هال سیتی کاملا با ذهنیت کسب حداقل امتیاز ممکن با ترکیب تقریبی 9 نفر دفاع و یک نفر جلوتر به میدان آمد.
آرسنال به خوبی تا پشت محوطه جریمه می آمد و هر از گاهی توانایی ایجاد موقعیت های خوبی هم داشت اما باز هم نمی توانست موقعیت های به وجود آمده را تبدیل به گل کند . در مقابل هال سیتی با دفاع بسیار هماهنگ و تیمی خود توانست تا حد زیادی به اهداف خود برسد .
تا دقیقه 20 بازی که آرسنال کاملا سوار بازی بود و با حملات خود سعی در باز کردن دروازه حریف داشت . در این دقیقه بازی به مدت تقریبا 5 دقیقه کمی متعادل تر شد اما آتش آرسنال دوباره روشن شد و توانست با حملات مکرر خود دروازه هال را تهدید کند . در مقابل برنامه هال سیتی در ضد حملات کشاندن بازی به کناره ها و ارسال به روی دروازه بود . در این بین آن ها توانستند دو سه بار خطرناک شوند ولی دفاع آرسنال کاملا این موقعیت ها را پوشش می داد .
هر چه به پایان نیمه اول نزدیک می شدیم هال سیتی خشن تر می شد . کاملا واضح بود آرسنال سعی می کند تا در نیمه اول دروازه حریف را باز کند و در مقابل هال سیتی در تلاش است تا یک نیمه بدون گل خورده به رختکن برود .
موقعیت هایی که ادواردو - نصری و دیگر بازیکنان نتوانستند به ثمر برسانند باعث شده بود هال سیتی در دفاع قوت بیشتری بگیرد . کرنر های نسبتا زیاد آرسنال در مقابل هیچ کرنر هال سیتی نشان از وضعیت بازی داشت . مالکیت توپ هم در این نیمه کاملا یک طرفه بود.
در دقیقه 40 بازی روی خطایی که بازیکنان هال سیتی انجام داد نصری روی یک شیطنت نسبتا کوچک و بزرگ نمایی بیش از حد بازیکن هال باعث درگیری نسبتا شدید شدند که در نهایت سمیر نصری و زایاته بازیکن هال سیتی کارت زرد دریافت کردند .
روی همین ضربه ایستگاهی سمیر نصری نتوانست دروازه هال را باز کند.
در دقیقه 45 بازی و در ثانیه های پایانی نیمه اول روی ضربه ایستگاهی دیگر در سمت چپ آرسنال این بار دنیلسون بود که با ضربه ای بسیار زیبا و دیدنی توانست دروازه هال سیتی را باز کند تا تمام نقشه های هال به هم بخورد.


در نیمه دوم بازی هال سیتی که چیزی برای از دست دادن نداشت سعی می کرد تا دامنه حملات خود را گسترش دهد و بیشتر روی سانتر از جناحین تاکید داشت . البته آرسنال بعد از چند دقیقه توانست تا حدودی دوباه بازی را کنترل کند اما در دقیقه 56 بازی روی سانتری از جناح راست آرسنال روی صحنه ای که به نظر اصلا پنالتی نبود نقطه پنالتی برای هال نشانه رفت . روی حرکتی که سیلوستره و بازیکن حریف برای دنبال کردن توپ داشتند بازیکن هال به نظر خود را روی زمین انداخت و داورد نیز یک پنالتی را هدیه داد .
با این حال جیووانی نتوانست پنالتی خود را گل کند و مانوئل المونیا توانست با حرکتی زیبا توپ را دفع کند و در برگشت نیز بازیکنان هال نتوانستند توپ را درون دروازه جای دهند .
بعد از این پنالتی آرسنال باز هم نبض بازی را در دست گرفت و توانست مانند نیمه اول و به شکلی آرام تر توپ را بین بازیکنان خود به چرخش در بیاورد .3 دقیقه بعد از پنالتی هدر رفته هال بود که آرسنال با چند پاس توانست بازی را به سمت چپ محوطه جریمه هال سیتی ببرد . در این نقطه آبو دیابی با پاس در عرض خود توانست ادواردو را در موقعیت عالی قرار دهد و ادواردو نیز با یک بقل پای ساده برای بار دوم دروازه هال سیتی را باز کرد تا آب سردی باشد بر پیکره فیل براون . بازی به همین منوال ادامه داشت و هال سیتی حملات چندان خطرناکی نمی توانست ترتیب دهد . آرسنال باز هم روی چند پاس ترکیبی و در نهایت پاس سنگ به دیابی و سپس یک , دو وی با آرشاوین توانست برای بار سوم دروازه هال را باز کند تا نتیجه بازی نشان از سبک بازی آرسنال داشته باشد.
بازیکنان هال سیتی در این دقایق بیشتر به جای بازی فوتبال سعی در ازائه تکل های خشن داشتند . دقیقه 90 نیز بازیکن دیگری از هال کارت زرد دریافت کرد.

+ تک تم بازیکنان در این بازی توانستند نمایش قابل قبولی انجام دهند . ولی در پایان بازی دنیلسون به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد
+ تماشاگران با خواندن شعری برای فیل براون سعی در تمسخر حرکات و رفتار های سال قبل وی و خاطرات به جای مانده او داشتند
+ تعداد 60 هزار و 6 نفر از این بازی دیدن کردند
+ داور بازی استیو بنت بود که غیر از صحنه مشکوک پنالتی قضاوت نسبتا خوبی داشت گر چه در برخی صحنه ها به نظر نمی توانست برخورد بین بازیکنان را کنترل کند
+ در این بازی فقط سمیر نصری کارت زرد دریافت کرد در حالی که 4 نفر از بازیکنان هال سیتی کارت زرد دریافت کردند.

+ کاپیتان آرسنال در این دیدار مانوئل آلمونیا بود

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۹/۲۸
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : کانون هواداران آرسنال
بازدید: ۸۱۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰