loading
در حال بررسی درخواست شما
آماده برای سالی بزرگ
آماده برای سالی بزرگ

آماده برای سالی بزرگ

بعد از مصدومیت های پیاپی که از پیش فصل امسال برای تئو والکات پیش امد حالا او احساس می کند م یتواند به شرایط ایده آل برسد.
تئو والکات بر خلاف دیگر بازیکنان تیم که در پیش فصل مشغول بدن سازی دوره بودند باید در رقابت های زیر 21 سال اروپا و هم چنین تیم ملی بزرگسالان به میدان می رفت/
تبعات این بازی ها بر دو بازیکن آرسنال مشهود بود . کیران گیبز که در تیم زیر 21 سال به میدان رفت نیز دچار مصدومیت شد و بدن نا آمده وی تا این جای فصل نیز وی را راحت نگذاشته است . شدید تر از وی تئو والکات که به علاوه تیم ملی زیر 21 سال برای تیم ملی بزرگسالان نیز باید به میدان می رفت دچار همین مسئله شده بود.
روی هم رفته تئو والکات مدتی است که دوباره از کمند مصدومیت رهایی یافته و اعتقاد دارد می تواند دوباره به شرایط خوب بازی برسد .
والکات اعتقاد دارد با تلاش زیاد م یتواند به مهره ثابت تیم آرسنال و هم چنین تیم ملی کشورش تبدیل شود . او یقین دارد مصدومیت های شانه و این اواخر نا آماده بودن بدنی دلیلی بود بر ناتوانی بازیش.
البته تئو این مسئله را می داند که با رقابت سنگین و حساس آرسنال در بالای جدول و هم چنین حضور انگلستان در جام جهانی باید از نظر بدنی  و ذهنی به سطح بسیار بالایی برسد .
" در ماه مارس من 21 ساله می شوم . این یعنی یک سال بزرگ روبروی من است . در 21 سالگی , بسیار مهم است تا شما در مرحله اول بتوانید برای باشگاهتان خوش بدرخشید و سپس در تیم ملی ایفای نقش کنید . برای هر کس مهم است تا در این راه یکی از اصلی ترین ارکان تیمش باشد . به طور قطع برای من یکی از بهترین خاطرات سال پیش این بود که توانستم به عنوان یکی از جوان ترین های انگلستان در مقابل کرواسی هت تریک کنم . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۹/۳۰
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : اسکای اسپورت
بازدید: ۴۵۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰