loading
در حال بررسی درخواست شما
با ویلاس بواس ابراز همدردی می کنم
با ویلاس بواس ابراز همدردی می کنم

با ویلاس بواس ابراز همدردی می کنم


مربی پرتغالی چلسی تابستان امسال به استمفورد بریج آمده ولی طبق خبرها وی پس از کسب 5 شکست از 9 بازی از جمله شکست 5-3 در خانه مقابل آرسنال تحت فشار قرار گرفته است.

ویلاس بواس در پایان این هفته تیمش را در مقابل نیوکاسل به میدان خواهد فرستاد و ونگر امیدوار است زمان بیشتری به او داده شود تا وی بتواند خودش را به اثبات برساند.

این مربی فرانسوی گفت:"من با او ابراز همدردی میکنم" "من او را به شخصه دوست دارم و فکر میکنم او شخصی باهوش و شایسته است".

"او ممکن است مانند هر مربی دیگری باشد-مثل من در آغاز فصل-زبرا نتایج بدست آمده نتایج کلی نیستند.شما تنها میتوانید فکر کنید که او این راه را درست طی خواهد کرد."

"به عنوان یک شخص من او را دوست دارم و به عنوان یک مربی او در آغاز فعالیت حرفه ای خود است.او در باشگاه بزرگی است. سن میتواند یک مانع در هر دو طرف باشد.وقتی جوان هستید آنها میگویند شما خیلی جوانید و وقتی پیر هستید آنها میگویند شما خیلی پیر هستید."

این هفته همچنین شاهد اخراج یک مربی دیگر از لیگ برتر یعنی استیو بروس از ساندرلند بودیم.ونگر معتقد است هر باشگاهی باید قبل از گرفتن چنین تصمیم های بزرگی به دقت فکر کند و شرایط مختلف را بسنجد.

وی گفت:"این کار اساسا باعث کاهش تصمیم گیری های درست این باشگاه خواهد شد."

"دو چیز در یک باشگاه فوتبال از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند.اینکه فاصله بگیرید از طوفانهایی که با شما مواجه خواهند شد و اینکه ببینید که آیا این مرد صلاحیت و توانایی تجزیه و تحلیل و مدیریت مسائل حاشیه ای را دارد یا نه؟"

"البته این بر عهده مربی باشگاه نیست.این بر عهده افرادی است که در باشگاه تصمیم گیری می کنند.من احساس می کنم خوش شانس هستم که در باشگاهی هستم که میتواند در مقابل این فشارها مقاومت کند."

ترجمه اختصاصی
ice man 10

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۹/۱۲
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۳۶۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰