loading
در حال بررسی درخواست شما
سمیر گریخت , باشگاه در انتظار حکم
سمیر گریخت , باشگاه در انتظار حکم

سمیر گریخت , باشگاه در انتظار حکم

پس از شیطنت سمیر نصری بازیکن آرسنال در بازی هال سیتی که منجر به واکنش بیشتر بازیکنان دو تیم و در نهایت درگیری بین دو تیم شد اخباری پیرامون محرومیت سه جلسه سمیر نصری به گوش رسید.
در نهایت امروز مشخص شد احتمال محرومیت سمیر نصری بسیار پایین است اما این احتمال وجود دارد تا هر دو باشگاه آرسنال و هال سیتی توسط کمیته لیگ برتر به محرومیت هایی از قبیل پرداخت جریمه محکوم شوند.
البته محرومیت مربوط به سمیر با کمک داور مسابقه استیو بنت لغو شد . چرا که وی بعد از بازی و در ارائه گزارشش اعلام کرد در آن هنگام اگر صحنه را نیز می دیده تصمیمش همان بود و نمی توانسته سمیر نصری را از زمین بازی اخراج کند . لازم به ذکر است در فوتبال انگلستان بازیکنان در صورت دریافت مستقیم کارت قرمز از داور سه جلسه محروم خواهند شد .
به هر حال این کمیته در حال بررسی وقایع پیش آمده و صدور رای است و احتمال زیاد این رای قبل از کریسمس اعلام خواهد شد . به هر حال خبر تبرئه سمیر برای آرسنالی که با مصدومیت های مختلف دست و پنجه نرم می کند دارای اهمیت بالای بود . خود سمیر نصری نزدیک دو ماه اول فصل را به دلیل مصدومیت از دست داده بود و حضور و تاثیر وی در بازی های پیش روی آرسنال بسیار مهم به نظر می رسد .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۰/۲
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : تلگراف
بازدید: ۵۸۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰