loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال 3 -0 استون ویلا
آرسنال 3 -0 استون ویلا

آرسنال ۳ -۰ استون ویلا

عصر امروز تیم های سوم و چهارم لیگ جزیره در ورزشگاه امارات در مقابل هم صف آرایی کردند و این در حالی بود که تمام بلیط های این بازی 3روز قبل به فروش رفته بود و تمام هوادارن منتظر بهترین هدیه ی سال نو از جانب ونگر و شاگردانش بودند!!!
آرسنال در حالی بازی را آغاز کرد که کاپیتان فابرگاس از روی نیمکت بازی را نظاره گر بود. بازیکنان منتخب آرسن ونگر برای این دیدار، آلمونیا، گالاس، ورمالن، سانیا، ترائوره، سانگ،دیابی،دنیلسون،نصری،ادواردو و آرشاوین بودند. ویلا نیز با ترکیب فریدل، لوک یانگ، دان، اشلی یانگ،داونینگ، میلنر، آگبونلاهور، هسکی،پتروف ، کوئلار و وارناک به میدان آمده بود.
آرسنال بسیار روان و شناور بازی را شروع کرد و در بیشتر دقایق نیمه اول مسلط بر بازی بود ولی با بی دقتی ادواردو نتوانست به گل دست یابد. درصد مالکیت در این نیمه 63 به 37 به نفع آرسنال بود.
دو تیم نیمه ی دوم را با همان ترکیب اولیه آغاز کردند ولی این آرسنال بود که اولین تعویض را انجام داد و در دقیقه ی 57 فابرگاس را به جای دنیلسون وارد زمین کرد.آرسنال در این نیمه سرا پا حمله بود ولی واکنش های خوب برد فریدل مانع از گل زنی توپچی ها می شد. اما سر انجام فابرگاس در دقیقه ی 65 با شوتی زیبا از روی یک ضربه ی استگاهی توانست او را مغلوب کند و اولین گل خود و تیمش را ثمر رساند.
فشار حملات آرسنال پس از گل بیشتر شد و سرانجام باز هم فابرگاس بود که در دقیقه ی 81 روی فرار والکات و پاس زیبای او گل دوم را نیز به ثمر رساند و تمام امید ویلا را برای بازگشت به بازی به یاس تبدیل کند. هرچند که فرار سریع او باعث تشدی مصدومیت قبلیش شد و پس از 27 دقیقه حضور در زمین، جای خود را رمسی داد.
پس از گل دوم ویلا در چند صحنه خطرناک ظاهر شد ولی توپچی ها با دفاع خوب خود مانع به نتیجه رسیدن این حملات شدند.
بازی رو به اتمام بود که اینبار دیابی روی یک حرکت انفرادی توانست گل سوم را نیز به ثمر برساند و یک پیروزی بسیار شیرین را برای توپچی ها رقم بزند. آنها امشب تیمی را شکست دادند که 3 بزرگ دیگر جزیره را برده بود!!
با توجه به تساوی دیروز چلسی، آرسنال فاصله اش با صدر را باز هم کمتر کرد تا با یک بازی کمتر فقط 4 امیتاز با شاگردان کارلتو اختلاف داشته باشد.



آمار بازی:


شوت (در چهارچوب)

آرسنال : 21(9) ----- استون ویلا : 9(2)

خطا

آرسنال : 15 ----- استون ویلا : 20

کرنر

آرسنال : 10 ----- استون ویلا : 4

آفساید

آرسنال : 1 ----- استون ویلا : 5

درصد مالکیت

آرسنال : 62 ----- استون ویلا : 38

کارت زرد

آرسنال : 1 ----- استون ویلا : 3

واکنش دروازه بان ها

آرسنال : 2 ----- استون ویلا : 6

داور

Philip Dowd(فیلیپ داود)

تماشاچی

60,056 نفر

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۰/۷
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : کانون هواداران آرسنال
بازدید: ۸۰۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰