loading
در حال بررسی درخواست شما
پورتسموث 1 - آرسنال 4
پورتسموث 1 - آرسنال 4

پورتسموث ۱ - آرسنال ۴

آرسنال در این دیدار با ترکیب زیر پا به زمین پورتسموث گذاشت :

مانوئل آلمونیا
باکاری سانیا
ویلیام گالاس
توماس ورمائلن
آرماند ترائوره
آرون رمزی
الکس سانگ
آبو دیابی
سمیر نصری
آندری آرشاوین
ادواردو داسیلوا

روی نیمکت آرسنال هم بازیکنانی نظیر لوکاژ فابیانسکی - جک ویلشر - توماس روسیچکی - میکائئیل سیلوستره - کارلوس ولا و کریگ استومند نشسته بودند .

تعویض های این بازی هم عبارت بودند از :
توماس روسیچکی به جای ادواردو در دقیقه 71
کارلوس ولا به جای آندری آرشاوین در دقیقه 82
کریگ استموند به جای سمیر نصری در دقیقه 84


شروع بازی هر دو تیم در تلاش شناسایی نحوه بازی تیم مقابل بودند اما این زمان سریعا سپری شد و دو تیم سعی در ارائه حملاتی داشتند .
در دقیقه 9 بازی روی یک فرار سریع از سمت چپ آرسنال پورتسموث موقعیت خطرناکی داشت که شوت زده شده را آلمونیا به کرنر فرستاد و کرنر حاصل نیز ثمری نداشت.
دو دقیقه بعد و در دقیقه 11 بازی نیز آرشاوین روی یک حرکت موقعیت داشت که شوت وی به بیرون رفت . آرسنال در این دقایق بیشتر بازی را در اختیار داشت و سعی در تدارک حملات روی دروازه پورتسموث داشت .
آرسنال به محض دریافت توپ با پاس کاری های منظم سعی در رساندن توپ به دروازه پورتسموث را داشت که چندان هم ناموفق نبود و در این دقایق چند کرنر و چندین سانتر جناحین حال کار بود . دفاع تیم آبی پوش در مرکز بسیار متمرکز بود و باعث می شد تیم بیشتر به کناره ها تمایل پیدا کند اما روی چند صحنه در عمق آرسنال خطرناک نشان می داد . دقیقه 16 بازی باز هم روی یکی از همین سانتر ها بود که ادواردو روی سانتر سمیر نصری موقعیت خوبی داشت که ضربه سرش به بیرون رفت .
دقیقه 18 بازی روی چندین پاس آرسنالی ها به عمق دفاع رقتند که پاس عرضی ادواردو و ضربه دیابی به گل تبدیل نشد و کرنری دیگر حاصل کار بود . آرسنال در این دقایق به طور کامل توپ و میدان را در اختیار داشت و پورتسموث فقط دفاع می کرد.
دقیقه 23 بازی در میان حملات آرسنال روی یک ضد حمله بسیار خطرناک بازیکن پورتسموث که در شرایط تک به تک قرار داشت با لیز خوردن تعادلش را از دست داد و موقعیت خراب شد .
اما در دقیقه 27 بازی باز هم روی یک ضربه کاشته این بار ادواردو بود که توانست دروازه پورتسموث را فرو بریزد . البته ضربه ادواردو در بین راه به مدافعین پورتسموث برخورد کرد و تغییر مسیر داد . با این گل آرسنال در سه بازی پیاپی روی سه ضربه ایستگاهی توانسته اولین گل خود در بازی را به ثمر برساند .
پس از این گل پورتسموث سعی داشت تا با باز بازی کردن در پی جبران باشد اما دقایق کوتاهی طول نکشید تا آرسنال بار دیگر سوار بازی باشد . در این دقایق بیشتر بازی متعادل بود و هر دو تیم حرکات خوبی روی دروازه تیم مقابل به وجود می آوردند . پورتسموث در دقایقی از نیمه اول تلاش زیادی برای جبران گل خورده کرد اما دفاع آرسنال در مجموع خوب این حرکات را پوشش می داد .
اما در این بین و در دقیقه 41 در حالی که بازی کاملا در تعادل بود روی یک حرکت بسیار زیبا و حرفه ای روی پاس کوتاه سانگ به سمت راست پورتسموث و حرکت ادواردو و دو پاس در عرض این بار سمیر نصری بود که با یک شوت دقیق توانست نتیجه را دو بر صفر کند .پورتسموث که از بعد از دریافت گل دوم ناامید شده بود این فرصت را به آرسنال می داد تا با آزادی عمل بیشتری به کنترل بازی بپردازد . با تمام این اوصاف نیمه اول با همان نتیجه دو بر صفر به اتمام رسید.

در نیمه دوم بازی با حرارت بیشتری پیگیری شد . هر دو تیم جنگنده و در پی کنترل بازی . هم آرسنال در این راه حرکاتی داشت و هم پورتسموث . بازی در دقایق 50 تا 65 متعادل پیگیری می شد .
در دقیقه 69 بازی بود کخ روی ادامه یک کرنر روی یک توپ گیری از رمزی وی توانست با یک شوت محکم با پای چپ برای سومین بار دروازه پورتسموث را باز کند .
بعد از گل باز هم بازی در حالت نسبی تعادل قرار داشت و هر و تیم موقعیت هایی داشتند اما این بار پورتسموث بود که در دقیقه 74 توانست دروازه آرسنال را توسط بلحاج باز کند این گل روی سانتری از جناح راست آرسنال شکل گرفت .
پورتسموث پس از زدن گل کمی انگیزه گرفت و با کنترل بیشتر بازی در پی آن بود تا بتواند به گل های بیشتری دست یابد . البته در بین حرکات آن ها توانستند چند موقعیت خوب نیز خلق کنند . با این وحود آرسنال نیز بی کار نبود و سعی در کنترل توپ و بازی پورتسموث داشت البته بیشتر توپ را به دروازه حریف نزدیک می کرد تا به گل های بیشتر دست یابد . در این دقایق موقعیت هایی نیز به توماس روسیچکی و نصری و ... رسید که حاصلی نداشت .
در دقایق 80 آرسنال به پاس کاری های خود نبض بازی را دردست گرفت .
اما در این بین در دقیقه 81 روی چند پاس کوتاه توپ به سانگ رسید حرکت ناموفق در عمق الکس توپ را به سمت راست زمین برد و در آن قسمت روی سانتر سمیر نصری و ضربه سر الکس سانگ گل جهارم بازی شکل گرفت .
این گل آب سردی بود بر پیکره پورتسموث . آرسنال در حالی که حاکم دقایق پایانی بعد از گل بود بازی را با همین نتیجه به پایان رسانید .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۰/۱۰
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : کانون هواداران آرسنال
بازدید: ۹۶۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰