loading
در حال بررسی درخواست شما
آرون به دنبال جایگاهی ثابت
آرون به دنبال جایگاهی ثابت

آرون به دنبال جایگاهی ثابت



آرون رمزی مقابل پورتسموث پاس گل داد،گلزنی کرد و نمایشی خیره کننده را از خود ارائه داد.این عملکرد کافی بود تا وی به عنوان بهترین بازیکن زمین در بازی دیشب انتخاب شود.
شبی بسیار مهم برای توپچی ها،که نبود تعداد زیادی از بازیکنان ترکیب اصلی،اهمیت آن را دو چندان کرده بود،در نهایت با درخشش آرون،سه امتیاز حساس را از آن آرسنال کرد،شبی که رمزی به خوبی جای خالی کاپیتان را پر کرده بود.
آرون رمسی بعد از مسابقه در مصاحبه ای با تلویزیون آرسنال گفت:
"من اینجا نبودم اگر فکر نمی کردم که می توانم این نقشی را که به من واگزار شده است را به خوبی انجام دهم،پس این ماه برای من بسیار مهم است.
من باید این کار را مقابل پورتسموث انجام می دادم و فکر می کنم به خوبی توانستم از پس آن کار بر بیایم.
گلی که به پورتسموث زدم،بهترین گلی بود که تا اینجا برای آرسنال به ثمر رسانده بودم ولی آن فقط درباره من نبود بلکه مربوط به کل تیم می شد.
می خواهم با استفاده از فرصت هایی این چنین مثل بازی با پورتسموث،خودم را به ترکیب اصلی برسانم،می توانم به همه نشان بدهم که توانایی انجام کارهای بزرگتری را دارم،رسیدن به این جایگاه هدف من است.
با توجه به عملکرد خوبی که در بازی های اخیر از خود به نمایش گذاشته ایم،به خوبی توانستیم همچنان بر تیم های بالای خودمان فشار وارد کنیم و من امیدوارم در سال جدید بتوانیم این فاصله را جبران کنیم و به صدر جدول برسیم".
رمزی در ادامه گفت:
"با اعتماد به نفسی که در تیم وجود می توانیم در هر مسابقه ای از زمین برنده بیرون بیاییم و با حفظ این روحیه می شود جایگاه آرسنال در پایان فصل را مشاهده کرد".
آرسنال در بازی بعدی خود به مصاف تیم وستهام می رود.این دیدار از سری بازی های جام حذفی و در خانه تیم وستهام،آپتون پارک انجام می شود.در رویارویی قبلی دو تیم،آرسنال نتوانست از دو گل خود به خوبی محافظت کند و برد را با تساوی عوض کرد.آرون با بیان اینکه بازی سختی خواهد بود،مطمئن است که آرسنال دیگر اشتباهات آن بازی را تکرار نمی کند.
"ما ایمان داریم که می توانیم به آنجا برویم و نتیجه مطلوبی را کسب کنیم.زمانی که شما در یک مسابقه 0-2 از تیم حریف جلو هستید، به ثمر رساندن گل بعدی برای شما بسیار مهم است،چرا که اگر تیم مقابل موفق به انجام این کار شود آنگاه شما زیر فشار قرار می گیرید و آنها به اینکه می توانند نتیجه را برگردانند امیدوار می شوند".
  

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۰/۱۰
به قلم کیوان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : independent.co.uk
بازدید: ۶۰۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰