loading
در حال بررسی درخواست شما
مانونه 10 از 10 بود!
مانونه 10 از 10 بود!

مانونه ۱۰ از ۱۰ بود!


در مورد بازی سخت مقابل فولام
مهمترین چیز 3امتیاز است زیرا امروز مقابل یک فولام بسیار آماده بازی کردیم.معتقدم که در نیمه اول،به خصوص برای پیدا کردن بازیمان،مشکل داشتیم.آنها جلوی بازی کردن ما را گرفتند.آنها بسیار خوب بازی کردند.با غیرت،قوی و بسیار منظم.برای بردن چنین بازی هایی باید خاص باشید.
در نیمه ی دوم موقعیت های زیادی داشتیم ولی فقط از پاس خوب فابرگاس به رابین خوب استفاده کردیم. بعد از برای زدن گل دوم موقعیت های زیادی داشتیم.در نیمه ی دوم تسلط بیشتری داشتیم ولی فولام همواره روی ضربات ایستگاهی و ضد حملات خطرناک بود.

در مورد ویتو مانونه
به نظرم باید به او 10 از 10 بدهیم چون هرکاری که او کرد،درست بود.این برای یک دروازبان مهمترین چیز است.هرچیزی که باید را متوقف کرد،تصمیم اشتباهی نگرفت و در کل نشان داد که می تواند یک دروازبان خوب باشد.
او دروازبان سوم است.ولی من معتقدم که دروازبان چهارم هم به همین اندازه استثنایی است. معتقدم که ژسنی کیفیت لازم را دارد و این را مقابل وست بروم نشان داد. ولی من مانونه را انتخاب کردم،زیرا او 3 یا 4 سال بزرگتر است و تجربه ی بیشتری دارد.
تا بازی بعدی،او دروازبان اول است.در این حرفه باید بازی به بازی پیش بروید.او امروز بازی خیره کننده ای داشت و ثبات اولین نشانه ی کیفیت است.
او در بعضی شرایط باورنکردنی،ما را در بازی نگاه داشت.گاهی اوقات با خودتان می گویید دروازبان شکست ناپذیر شده است! امروز او به گونه ای شده بود که هر واکنش لازمی را می توانست نشان دهد.
او اهل ایتالیاست.این یعنی او عاشق بازی است.او پسر ساکتی است و توانایی های بدنی فوق العاده و رفلکس هایی عالی دارد.این را امروز دیدید.او عمیقا می خواهد تا هر روز پیشرفت کند. او در مورد بازی بسیار پر هیجان است.

در مورد آمادگی بدنی دیگر دروازبانان
آلمونیا برای 3شنبه آماده نخواهد بود و نزدیک ترین زمان برای فابیانسکی،17 اکتبر است.

در مورد قرعه ی کارلینگ کاپ
این مسیر مرا عوض نخواهد کرد.همیشه سعی می کنم تا تیمی را بازی دهم که شانس خوبی برای پیروزی داشته باشد.خوشحالیم که در خانه بازی می کنیم.مسلما امروز بسیار سخت است که پیش بینی کنیم که چه کسانی بازی خواهند کرد زیرا هفته بعد بازی ها ملی است و بازی کارلینگ کاپ بین دو بازی لیگ قهرمانان است. باید ببینیم چه کسانی آماده خواهند بود.

در مورد "زشت بردن"
خوب است که بدانیم که می توانیم اینگونه نیز پیروز شویم.مردم همیشه می خواهند که ما بر بازی تسلط داشته باشیم و خوب بازی کنیم.ولی وقتی که بازی را نمی بریم،آنها خوشحال نیز نیستند.من امروز خوشحالم.ما نیمه اول سختی داشتیم و فقط در نیمه دوم بازی خود را پیدا کردیم ولی برای فولام نیز احترام زیادی قائلم،آنها بسیار خوب بازی کردند.

در مورد فولام
فولام همیشه مقابل ما از اولین دقیقه تا آخرین لحظات، فوق العاده بازی می کند.نمی توانید بازیکنی را ببینید که تکل نزده و درگیر نشده باشد.آنها همه چیز را امتحان کردند.اگر با نگرش و روحیه بازی نمی کردیم،با 3امتیاز به خانه بر نمی گشتیم.

در مورد آینده
در مورد تیم بسیار خوشبینم.چیزی که من دیده ام،نشان می دهد که چیزی در این تیم هست که می گوید ما می توانیم روز به روز قوی تر شویم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۷/۸
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۳۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰